almira

slm arkadaşlar bu benm ilk konum ama beğenirseniz umarım...bundan 1 yılönce olmuş bi olay arkadaşlar kuzenimle tabi ilk deneyim amacıyla gezioruz muhabbetler fln hep bu konuyla ilgili..ama söz verdik yapaczz kaçış yok..birgün gene gezerken bizden 4 5 yaş büyük bi kıza bakmamızla başladı bütün olay..kız sarışın ve süper anlatamam. uzatmadan başlıyım..abş biz bu kız nsl kesioruz ama kızda bize biraz niyetli niyetli bakıor ama dedik yaa kız bizden büyük tabi bizim bakmamız anca öle bakma olarak kalır dioruz ama işte öle değlimişş.....abi bu kız bana göz hareketi yaptı sonradan anladık tabi takip edin anlamındaymış ben bunu kuzene söleyince tabi inanmadı.kız gidor biz gidio kız gido biz gidioz en sonunda bnm kuzene verdiğim gazla bu kızn yanına gitti..baktım kızın yanına gitti beni çğrıor..gittim muhabbet tabi ki bizim istediğimiz muhabbet..kıza baktım istior çnkü sonradan öğrendik kızın böle küçüklere ilgisi varmışş.tabi bizden de kaçar mıı...ama bi sorun vardı nerdeeee????bnm aklıma annemin evde olmıcağı geldi..bunu değerlendirmeliydik..hemen bu kızı aldık gidioruz ama ikimizinde içi içine sığmıor.ewe vardık ewde kimse yok tabi biz raconu da bilmiorum kız direk beni öpmeye başladı bende ona eşlik ediodum..kız kudurmuştu sanki yalaodu adeta kuzende geldi ve oda bize katıldı başladık biz bunu yalamaya gören sanki çok yaptık sanardı..kız üstünü ywaş ywaş çıkardı göğüsleri dimdikti ve belinde ki kemikler ortaya çıktı pantolonu düşük beldi..bizimde üstümüzü çıkardı be başladı yalamaya heryerimnizi yalıordu kuzende kızın pantolunu indirdi ve başladı girmeye kzda bun farketti ve inanılmaz biçimde haykırmaya başladı.. zevkten beni daha güzel yalıordu bende dayanamayıp kızı kendime döndirdim ve başladık girmeye amı harikaydı kıldan eser yoktu sanki böle doğmuş gibi..kız beni yere yatırdı ve üstüme çıktı sikimi kendi amına yerleştirdi vve başladı kendi zıpplamaya ama saçını dağıtışını unutamam..kuzende bu arada ağzına gömülmüştüü.kız adete deli olmuştu çğlıuk çığlığaa sonra kuzen kızı koltuğu yatırıp amını önüne aldı ve başladı vermeye bu sefer ben ağzına çalışıodum..kızı biz değil kız bizi yapıodu adete....ama bunu yaparken kimbilri kaç defa boşaldık ben bile sayamadımm.hepimiz terlemiştik sırılsıklamdık sanki duş almıştık ıslaklıkla daha da zevk almaya başlamıştık kızda harika bişeydi...en sonunda yorulduk ve kızda biraz duralım dedi ama bizde hal kalmamıştı kızda bunu anlamış olmalı tualete gitti geldiğinde giyinikti bizi öptü ve kapıya doğru yönldi ve çıktı biz hala olayın şokunu atamamıştık..harikaydı..ama sonradan keşk kızın numarasını alsaydık dedik ama ilk deneyim için harikaydııı.....

1 yorum:

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15