arkadaşın azgın annesi...

Güzel bir kız arkadaşımız vardı.Gerçi biraz tutarsız olmasına karşın yinede arada sırada onunla muhabbet ederdik. O bizim arkadaşlığımıza yanlızca sıkıntılı olduğu dönemlerde ihtiyaç duyardı. İnsanları kendi çıkarları doğrultusunda kullanmak çok hoşuna giderdi. Ben ve kemal bunun farkına ilk varanlardandık, daha konusu beni bu konuda kemal uyandırmıştı. Kema'in çalıştığı şirketede bir kaç defa gittiklerini biliyorum,dedim ya başı sıkıntıda iken veya bir şeye ihtiyacı olduğunda insanları kullanmayı çok severdi.Kemal ihtiyacı olduğu dönemlerde kendisine çok sıcak davrandığını arzulayan gözlerle baktığını onunla olmak istediğini söylediğini anlatırdı hep bana.Fakat işi halledildikten sonra tamamen değiştiğinide anlatırdı hep ve onun için bu firijit sanırım sexten hiç hoşlanmıyor.Dikkat et bak ne kadar erkek arkadaşı oldu hiç biri ile ilişkisi fazla sürmedi der dururdu. hakikaten dedikleride doğruydu.Bir akşam Kemal'in çalıştığı şirkete gittiğimde arkadaşımız oradaydı, yanında bir kadın vardı ona çok benziyordu, 35-40 yaşları arasında olan bu kadının annesi olduğunu söyledi, annesi biraz kilolu olmasına rağmen hoş bir kadındı demek kızı ona benzedi diye geçirdim içimden.Kemal'den yine bir konuda kendisine yardımcı olmasını istiyordu, biraz daha konuşup kalktılar. Kemal bana annesininde kızına benzediğini bakışlarıyla insanı çıldırttığını söyledi.Bende güldüm.Aradan biraz zaman geçti,Kemal beni telefonla arayarak bana anlatacağı çok önemli şeyler olduğunu ve yanına gitmemi söyledi. Ben en kısa sürede Kemal'in yanına gittim, Kemal'beni hemen bir kenara çekti, akşam neler oldu bir bilsen diye anlatmaya başladı- Akşam saat 19.oo gibiydi şirkette yine kimse kalmamıştı kapı çaldı esranın annesi Aysel hanım geldi,geçerken bir uğradını biraz muhabbet etmek istediğini söyledi. Ben içeriye odaya davet ettim benim iyi güvenilir bir arkadaş olduğumu kızının benim gibi bir arkadaşı olduğu için çok şanslı olduğunu falan anlatmaya başladı, o sırada ona ne içeceğini sorduğumda bana boşver delikanlı canım alkol istiyor ama oda burada yoktur dedi. Bende ona olduğunu söyleyerek ona ve kendime cini anormal bol cintonik hazırlayarak getirdim ve karşıdaki koltuğa geçerek oturdum. Arkadaşımın annesi olduğu için hiç artniyetsiz olarak davrandığım bu kadının ilk defa eteklerinin yukarıya sıyrık bir vaziyette dolgun bacaklarının baldırlarına kadar açıkta olduğunu farkettim. Oda bunu farkettiğimi anlayarak daha bir rahat hareket etmeye başladı. göğüsleride tam hoşlandığım gibi dolgun ve giysisinden dışarıya fırlayacak gibiydi.Benim onunla ilgili bu şekilde düşünmeme onun bakışları ve davranışları neden oluyordu.İkinci kadeh cinlerimiz bitmek üzereyken kuduracak gibi oluyordum, beni deli etmek için elinden geleni yapıyordu. bacaklarını aralıyor ,ayrık bacaklarının arasından yukarıya kadar toplanmış eteğinin içindeki kilodunu görebiliyordum. bütün bunların farkında olduğunu bundan zevk aldığını anladım.Yerimden kalkarak oturduğu koltuğun kolluğuna oturdum, elimi omuzuna doğru attiğim sırada oda elini dizime koydu,bundan cesaret alarak dudaklarına doğru eğildim oda şehvet dolu birşekilde bana karşılık verdi,dudaklarını ezer gibi yerken iri göğüslerinide sıkıyordum,kadın ateş gibiydi adeta yanıyordu,Her şey çok çabuk olsun ister gibiydi ayağa kalktık büyük bir hızla üzerindekileri çıkarmasına yardım ettim, oda beni soydu, üzerlerimizde yanlızca kilotlarımız vardı , kilotumu hızla aşağıya indirerek dimdik olmuş organımı yalamaya başladı yalarken adeta kuduruyordu bu güne kadar bu kadar zevk alarak yalayan yalarken inleyen birini ilk defa görmüştüm.Boğazının içerisine kadar cinsel organımın girdiğini hissediyordum,Daha fazla dayanamadım onu oradaki çekyatın üzerine itercesine attım, iri göğüslerini delicesine ezerek yalıyor elimlede daracık kilotunu iri baldırlarından aşağıya yırtarcasına çıkarıyordum.Göğüslerinden aşağıya yalayarak indim cinsel organının etrafını yalarken kendini tamamen kaybetmekte olduğunu anladım nefes alması bile değişmişti, cinsel organını yalamaya başladım büyük bir hızla kilitorisini yalıyor ve dilimi sokup emmediğim öpmediğim biryer bırakmıyordum,bana ağzıma ver,ağzıma ver diye yalvardığını farkettim ve 69 pozisyonuna dönerek bende ağzına verdim ben onu o beni yalıyordu sanki onu ağızdan sikiyor gibiydim gırtlağından aşağıya kadar giriyordu, daha fazla dayanamadım ve kendimi ağzından çekerek cinsel organına soktum öyle hızlı sikiyordumki dayanacak hali kalmamış kendini tamamen kaybetmişti, büyük bir hızla vurmaya devam ettim bir müddet sonra artan iniltilerinin arasında geldiğini ve gevşemeye başladığını farkettim, biraz daha yavaşlayarak vurduktan sonra nasıl olsa 1 kere geldi düşüncesiyle pozisyon değiştirmek istedim ve domaltarak tekrar sikmeye başladım bir taraftanda arkadan yapmak istiyor ve ne tepki gösretir diye düşünüyordum, ama arkadan yapmalıydım bunu diye düşündüm, kızını hep arkadan yaptığımı düşünerek masturbasyon yapardım kızını sikemedim ama annesini arkadan sikmeliyim diye düşündüm arzum dahada arttı, organımı çıkararak arka deliğine getirdim bana acırmı oradan hiç yapmadım dedi bende yanlızca hayır diyerek yavaşca deliğine sokmaya başladım ama çok dardı girmiyordu onun yinede hafif hafif yüklenerek kafasını soktum ama çok acı çektiği belliydi biraz daha yüklenerek tamamını soktum, ahhh esra seni götten sikemedim ama bak anneni sikiyorum diye geçirdim içimden ve arkadan ona hızlı vurmaya başladım acı çekiyor buda bana zevk veriyordu bir süre daha arkadan siktikten sonra kızına yapmak isteyip yapamadığım finale gelmiştim ağzına patlatacaktım, arkasından çekip peçete ile organımı sildikten sonra ağzına verdim ve tekrar yalamatya başladı ve ağzına boşaldım.Çok mutlu olmuştu.Kemal'in anlattıkları karşısında hayret içerisinde kalmışken, birden sarsıldım kemal bana, Bir dahaki sefere beraber sikeceğiz dedi.Ben ne nasıl olur derken merak etme sana anlatacaklarımı yapacaksın kolayca olacak karı bayılır sesini çıkarmaz dedi.Aradan 10 gün kadar zaman geçmişti, Kemal bana telefon açarak bu akşam saat 20.oo de büroya gel dedi.Akşam büroya gittiğimde Kemal bana bazı şeyler tembihledi ve dediklerini çekinmeden yapmamı söyledi bende tamam dedim ve bir kaç kadeh atıştırdık bu arada, 20.30 gibi kapı çaldı gelen oydu ben oturduğum yerden kalkmadım Kemal işıkları söndürmüş dışarıdan ilgi çekmemesi için reklam panolarından vuran loş ışıkta oturuyorduk, içeri girip beni gördüğünde duraksayarak şaşırdığını hissettim kemal, Tarık ta biraz önce uğradı birşeyler atıştırıyorduk dedi ve onu koltuğa oturtarak içkisini verdi,Muhabbet ediyorduk normal sıradan muhabbet Kemal beni anlatıyor kendisi gibi emin ve güvenilir olduğumu ima ediyordu,bir kaç kadeh daha içince aysel hanımın rahatlayıp gevşediğini hissettim, O sırada kemal onun yanına yaklaşmıştı koltuğun kenarına ilişmişti benim bu sırada çıkmam gerekiyordu bana öyle tembihlemişti ve bende bir su içeyim bahanesiyle mutfağa doğru geçtim,Fısıltı şeklinde konuşmalar olduğunu duyuyordum ve Kemalin öksürük işaretini beklemeye başladım. Sanırım aradan 10 dakika kadar bir zaman geçmişti, beklenen şifre geldi içeriye girdiğimde Kemal aysel hanımı dudaklarından kapmış bülüzünü çıkarmış ayakta öpüyor memelerini sıkıyordu hiç konuşmadan direk olarak arkadan yaklaşarak sırttan yalamaya başladım Kemal öyle demişti.Omuzlarından doğru yalamaya başladım o sırada Kemal de memesini yalıyordu ve elimi diğer memesine atarak hem boynunu yalıyor hem memesini sıkıyordum o sırada Kemal geriye çekildi ve ben öne geçerek dudaklarından kaparak deli gibi emmeye öpmeye başladım kemal pantalonunu ve kilodunu çıkararak geldi Ayseli çekerek ağzına verdi bende bu sırada büyük bir hızla soyunarak srtından yalamaya devam ettim Kemal yana çekildi ve bu kez benimkini yalamaya başladı hakikaten kemal in dediği kadar varmış büyük bir zevkle yalıyor insanı çıldırtıyordu.Çek yatın üzerine uzandığında kemal organını emiyor bende göğüslerini yalıyordum anormal derecede zevk alıyordu kemal domaltarak içine koydu bende önde ağızdan sikiyordum çok güzel bir zevkti, kadın çıldırıyordu,uzun süren bu sevişmeden sonra ben sırtüstü yatarak üzerime aldım aysel hanımı, üzerimde adeta çıldırıyordu üzerime doğru kapanıyordu bu sırada kemalin arkadan sokmaya uğraştığını farkettim evet ikimizde sokmuştuk ben önden kemal arkadan kadın deligibiydi böyle epeyce siktik onu ben ağzına boşaltmak istiyordum ve kemal arkadan sikerken bende ağzına verdim ve ağzına boşalttım, Kemalde boşaldıktan sonra kalktık üstümüzü giyerek hiç birşey olmamış gibi içkilerimizi yudumlayarak muhabbete devam ettik.

2 yorum:

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15

hakan dedi ki...

ISMIM hakan 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com