Çay ve bisküvi keyfi

kocamdan ayrılalı hayatım çok değişmişti. çalışan bir bayan olduğum için fazla bunalıma girmemiştim ama cinsel yönden tatmin olamıyordum herzaman. iş yerindeki bir iki elemana arasıra veriyordum ama onlarda evli oldukları için her istediğimde beni becermiyorlardı. bazen o kadar azıyordumki kendimi kaybettiğim bile oluyordu. iş yerinde baya yakışıklı elemanlar vardı. onları mesai saatinde hayel etmeye başlıyordum bazen. kendimi tuvalete zor atıyor. sırılsıklam amımı parmaklayarak tatmin oluyordum. büyük bir şirketin genel müdürlüğnde muhasebe elemanı olarak çalışıyordum. muhasebe departmanı 23. kattaydı. camdan istanbul manzarası çok süperdi gerçekten.yine bir gün azmış vaziyette işe gittim. nerdeyse 1 aydır doğru düzgün tatmin olmamıştım. yarrak denen şey aklımdan hiç çıkmıyordu. hemen birine vermessem delirecektim.işe gittiğimde karşı masada hasanın bana kur yaptığını gördüm. yaklaşık 1.80 boylarında çok güzel vücutlu pantolunun dışından anladığım kadarıyla iri yarraklı biriydi. çok entellüktüel olduğu için hemen her konuda konuşabiliyor karşısındaki insanı etkiliyordu. hele ses tonu deli ediyordu beni. konuşurken boyuna sarılıp beni becer diye yalvarasım geliyordu.hasan puştu o kadar ilgime rağmen hiç dikkat etmiyordu bana. sürtünüyordum firikik veriyordum ama umursamıyordu. bu ilgisiliği beni dahada deliye çevirmişti.o gün zaten azgın bir vaziyette işe gittiğimden ne yapıp ne edip kendimi siktirecektim. mesainin ilk saatlerinden itibaren kur yapmaya başladım. gözlerinin içine bakıyor sonra pantolunun üstüne bakıyordum ama hasan manken bir kıza çaktığından hiç benimle ilgilenmiyordu. artık ilgisini çekmek istediğimi herkes anlamıştı.hasanı azdırmak için kalemi ağzıma sokup çıkarmaya başladım. sik emiyormuş gibi yapıyordum gözlerinin içine bakarak. bana şöyle bir baktı ve kafasını çevirdi. yine oralı olmamıştı. bende işi abartmaya karar verdim. masamın çekmecesinde duran bisküviyi çıkardım. bisküvi dairesel ve irice birşey olduğundan erkek siki gibi muamele edecektim.yavaşca elimde bisküviyi sağ sola çevirmeye, incelemeye başladım. yeni gelinin yarrağa sarıldığı gibi bisküviyle oynuyordum. ama hasan beklediğim tepkiyi vermemişti. bakıyordu ama hala kıvama gelmemişti. bende kalktım ve dosyaları taşımamıza yarayan tekerlekli masanın üstüne oturdum. bacak bacak sütüne atıp iyi bir firikik verdim. hasanı ilgisini çekmiştim. elimde bisküvi dosya taşıma masasının üstünde kur yapıyordum. herkes salak salak bakıyordu ama hasan etkilenmeye başlamıştı. bende dosya taşıma masasının önünde domalmaya karar verdim. o koca kıçımı gösterecektim hasana. belki sikmek ister diye. ve masadan sexi bir hareketle atlayıp snki üzerinden birşey alacakmış gibi domaldım. hasan arkamda kalmıştı ama beni izlediği fark edebiliyordum. bir süre domalarak kıçımı kıvırdıktan sonra masaya nerdeyse yüz üstü uzanır olmuştum. hasan gelse arkam geçse eteğimi kaldırsada beni bir güzel sikse diye umuyordum. ve ona daha çok şey göstermeye karar verdim. masaya yüz üstü uzandım ve eteğimin biraz sıyrılmasına izin verdim. hasan bakıyorsa benim mal mülk meydandandı. sonra bu seks oyununu dahada ateşlendirmek için dosya taşımaya yarayan tekerlkli masayla ofisin içinde gezmeye karar verdim. yüz üstü yatıyordum zate masının üstünde sağ ayapımı yere vurarak masanın hareket etmesini sağladım. işte bu hayatımın hatası oldu. azmışlığımın etkisiyle nasıl vurduysam tekerlekli masaya, masa birden roket gibi fırladı yerinden. ne olduğunu bile anlayamadan cama doğru uçmaya başladım. elimde bisküvi ile masaya yüzü koyun yatmış camdan aşağıya uçacaktım. 23. kattan düşüp geberecektim. durdurmak için yapabileceğim birşey yoktu. ne olduğunu anlayamadan masa açık cama çarpmıştı bile. masa çarpmanın etkisiyle olduğu yerev çakıldı. ben cmdan fırladım. düşüp geberecektim yarrak peşinde koşarken.çok şanslıymışım ama, camı temizlemek için kurulan platforma düştüm. biraz canım yanmıştı çarpmanın etkisiyle ama bu beni dahada azdırdı. camı silen orta yaşlı beyfendi bana yardı ediyordum. platforma yüzü koyun kapaklandığım için etek başıma geçmiş kıçım ortaya çıkmıştı. adam bana yardım etmiş toplanmamı sağlamıştı ama bir tuaf bakıyordu bana. sanırım düşerken açılan eteğim gömeleğim adamı azdırmıştı.elimde bisküi ile sırıtıyordum. ne sikilecek hal kalmıştı göt korkusundan nede azgınlığım kalmıştı. adamda tam mola vermiş çay içiyordu. ve bana abla grnım aç . şu bisküviyi yiyekmi dedi. bende ne istersen iste benden hayatımı kurtardın bir bisküviyimi esirgeyeceğimsenden dedim. ben bisküviyi açtım adam çayla beraber yemeye başladı. yan yana oturuyorduk. ben çok korkmutum az önce ölümden döndüğüm için ve adamın omzuna yatmıştım. bisküviyi yerken admın bana dahada yakınlaştığını hissettim. backlarını bacaklarıma sürtüyor. dirseğinide göğüslerime çarpıp duruyordu. tulumunun üstünden kalkan sikide meydandaydı. adamda hayan gibi bir yarrak vardı. belli oluyordu dışardan. sonra elini eteğime attı ve bacaklarımı okşamaya başladı abl düşünce buran acıdımı diyerek. eli yavaşca yukarılarıla doğru gidiyor ve burasıda acıdmı çarpınca diyordu. adamın niyetini anlamıştım. beni sikmek istiyordu. hemde iyi azmıştı. ama benim aklımdam çıkmıştı sikiş fikri düşürken duyduğu korkudan. hiç azgınlığı kalmamıştı. ama adam hayatımı kurtardığı için ona bir kıyak geçmek istiyordum. ve dünüp yüzüne bakarak beni sikmeknistiyorsan yapabilirsin çekingen çekingen davranma sen benim hayatımı kurtardın beni istediğin kadfar sikebilirsin dedim. adamın gözlerin içi parladı bir anda ve hayvangibi yumuldu bana deli dudaklarımı emiyor eteğimin altından amımı parçalarcasına sıkıyırdu. okşama falan değildi. sanki amı yerinden söküp götürmek istiyordu. dudaklarımı bıraktı ve göğüslerime hayvan gibi yumuldu artık nefes alabiliyordum ama canım çok acıyordu. adam göğüslerimi koparacakmış gibim ısırıyor vakumluyordu. canım acıyor ama hoşumada gidiyordu. sonra adam beni platformun zeminine fırlattı ve aç bacaklarını sikecem seni dedi. bende bacaklarımı iki yana ayırıp sikilmeyi beklemeye başladım. adam tulumunun fermuarını açtı ve üstünden çıkardı. kaslı hayvan gibi bir vücudu vardı. aleti 25 santim kadar vardı veçok kalındı. üzerime abandı hemen ve tekrar sıkmaya öpmeye başladı heryerimi. canım çok yanıyordu. adamın aleti amımın kapısına dayanmıştı. sokacağı anı bekliyordum. ve hiç teretdüt etmeden içime hayvan gibi abandı. koca şirkette herkes cama çıkmış bizi izliyordu. hasan malı sikiyle oynuyordu. adam üzerimde hayan gibi abanmış beni altında bağırta bağırta sikiyordu. resmen altında pestlim çıkıyordu. sikişmenin ateşiyle platform sallanıyor. gıcırdıyordu. adam sanki bir boğa gibi hırsla sikiyordu beni. ve bir anda platform bağlantı yerinden koptu 22. kattan aşağıya doğru düşmeye bşladık. adam hala bir hayvam gibi sikiyordu beni.yaa düşp gebneredcektim yada adam sikerek gebertecekti beni. düştük düştük düştük.

1 yorum:

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15