Baştan çıkarmak biraz zor oldu ama değdi

ÜLKÜ bir akrabamın karısıdır. ÜLKÜ 29yasında 175 boyunda sarı saçlı bembeyaz tenli düzgün vücutlu bir hatundur. 2 çocuk annesi olmasına rağmen inanılmaz düzgün bir vücudu vardır. Almanyada oturdukları için sadece yazları tatile gelirler. Maddi durumları çok iyi olduğu için kocası Murat gelir gelmez hatunu eve bırakır karı kız peşinde koşar. Hatunda kendini alışverişe komşularla akrabalarla muhabbete bırakır. Bende hep hayretlerle bakardım eleman mis gibi hatunu bırakıpda nasıl gidiyor die.Biz İstanbula oturuyoruz ancak memleket aslen anadoluda. Geçen yaz bizimkiler denize gidince başıma neler geleceğini hiç tahmin etmemişimdir. Uyuz uyuz istanbulda işe gidip gelirken o gün sabah murat aradı ve bana;-kemal Ülkü e bilet aldık bugün geliyor ona bilet alıp memlekete gönderir misin dedi-ayıp ettin abi başımın üstüne, sen hiç merak etme ben gönderirim yengeyi dedim.Öğleden sonra havaalanında Ülkü i beklerken ona otobüslerde yer olmadığını nasıl sevinçle söyleyeceğimi düşünüyordum. Görür görmez yanaklarından öpüp;-hoş geldin ÜLKÜ nasıl geçti yolculuk dedim-epey yorucuydu dedi bende eve gidince bir güzel dinlenirsin dedim ve müjdeli haber verdim. Yüz ifadesinden canının sıkın oldu belliydi. Yolda Murat a kızdığı için aniden geldiğini anlattı. Evde kimse olmadığını ve otobüslerde yer olmadığı için o gece bizde kalacağını ve evde kimse olmadığını öğrendiğinde birazcık mutsuz oldu gibi ama ben misafirperver sözlerimle onu teselli ettim.Duşa irip bir güzel duş aldıktan sonra ona hazırlanmasını yemeğe dışarı çıkacağımız söyledim. Yanında fazla bir şey olmadığını söylediğinde bir alışveriş merkezine gidip alışveriş yapma fikrine bayıldı. Orda onu biraz cesaretlendirerek ona asimetrik kesim ince kumaştan bir elbise seçtirdim. İçinden kilodu belli oluyordu ona ;-şurdanda uygun iç çamaşırı al istersen diyerek onu fantezi iç çamaşırlarının olduğu bir dükkana soktum. Çekiniyordu ki ben ona fikirler vermeye başladım. Biraz utanarak ve kızarak kabul etti önerdiğim takımı. Soyunma kabininde onları giydikten sonra o muhteşem kalçalar artık resmen karşımdaydı. Arabaya atladığımız gibi onu boğazda yemeğe götürdüm. Bir iki kadeh şarapla birlikte hatun rahatlamaya ve Muratla ilgili sorunlarını anlatmaya başladı. Değer vermiyordu anlaşılan eleman 10 yıllık evlilikten sonra. Onu alıp direkt çok ünlü bir gece külübüne götürdüm, çünkü hep heves ederdi oraya gitmeye. Saat 12 gibi doru underground müzik yapan başka bir diskoya götürdüm onu. Orda zaten herkes üst üste dans ediyordu bende Ülkü in beline sarıldım ve bendini kendime yapıştırdım 1-2 içkiden sonra. Beden sıcacık ve yumuşacıktı.tüm kıvrımlarını hissediyordum artık. Aslında basta pek rahat edemedi anladıgım kadarıyla ancak müziğin, içkinin ve beim ısrarlı yakınlığımın etkisiyle artık kollarımda kendini serbest bıraktı. belkide o anda beni bir dost, bir sırdaş gibi gördü ama aslında benim kafamdakiler ise bambaşkaydı. o an onun aklından geçmediğine herşeye iddaaya girerim. Sımsıkı sarıldıkça vücudunun tüm hatla rını hissediyordum, bundan alışverişte ona yaptırdığım ince kumaş tercihide etkiliydi. belinden tutarken tangasının ipleri elime geliyordu. hatta elimi biraz daha arkaya kaydırarak tanganın üçgenini hissetmeye başladım. aman allahım yıllardır hayalini kurduğum yavrunun bedeni kollarımın arasıonda uyuşmuş ve gevşemişdi.Hala içki takviyesi yapıyordum ona. Sanırım 3. adıma geçmenin zamanı gelmişti. Saat 2ye gelirken artık Aksarayda bir pavyondaydık. Etrafta 3-5 rus hatn ve 10larca abaza vardı eğlenmeye çalışan. en büyük fantazilerimden birini daha gerçekleştiriyordum. Dans pistine çıkardım hatunu dans ediyoruz ama etraftaki bütün gözler bizim dansımızdan çok X in o güzel biçimli kalçlarını ezberliyordu. Onu bu kadar teşhir ettiğim yeterdi artık kötü emellerime ulaşmanın zamanı gelmişti. Yavaş yavaş yola çıktık, onu lüks bir otelin önüne gtirdiğimde ayakta duramıyordu. Bana neden buraya geldik dediğinde-biraz bekle canım burada kalsan daha iyi olur dedim evde komsular felan şimdi rahatsız olurlar dediğimde mantıklı gelmişti ona snırım.yukarıya çııktğımızda kendini yatağa bıraktı iyice uçuyordu. Ona dedim istersen tuvalete felan gir dedim uyumadan gitti o işinide halletti artık hazırdı bana hizmt etmeye. Onu cama dayayıp arkadan sarıldım müzik eşliğinde artık resmen yarrağı dayadım arkadan önceleri kenara felan kaçmaya çalıştı ama çok fazla şansı yoktu. yavaşça memleri vücudunu okşamaya başladığımda elimi tutup beni durdurmaya çalıştı ama hiç faydası yoktu bu gece ona aklına geldiğinden fazlasını yapacaktım. Hele elimi amına attığımdaaa vıccık vıccık olmuş amının sıcacık yumuşak dudakları geldi elime... Önce elimi sertçe çekmeye çalıştı ama aynı andada vücudu kasıldı belliydi amcığını sıkmam onunda tellerini gevşetmişti. onun boynunu öpmeye başladım hala debleniyordu-lütfen dur yapma ne olur die.- duramam buralara kadar gelmişiz güzelim geri dönüşü olmaz burdan sonra. Zaten sende istiyorsun biliyorum ama korkuyorsun korka bu ikimizin sırrı olarak kalacak sonsuza kadar. hadi bırak kendiiini zevk denizine, aklını başından alıcam senin unutamayacaksın, bir çırpıda üstünü çıkarmıştım. Hala yüz ifadesinden kararsız olduğu belliydi. bırakmamı hem istiyor hemde istemiyordu. yatağa yatırıp memelerini çıkardım sütyeninden ağzıma almış emiyordum cork cork. memeleri biraz küçüktü ama uçları büyüdü hemen yavrunun. memeleri kızartana kadar emdikten sonraaa onu yatağa iiice uzatıpppppp belini ve kasıklarını yalamaya başladım. birkaç defa daha kalkmaya çalıştı ama ben onu sertçe yatağa ittimki ne kadar kararlı oolduğumu anlasın.amının üstüne geldim ve kilodunun kenarlarından amnı yalamaya başladım. harikaydı amcığının etleri. o güzel amcığa bu kadar ykın olmak harika bir duyguydu ve birazdan benim koca yarrakda o ateşli amcığa çok yakın olacak hattaaaa içiiçe olacaktı. kilodun önünü sıyırıp kenara alarak amının tepesini yaladığımda zevkten çarşafı yoluyordu X. kilodunu yırtıp attım ortasından hayvanca. artık o güzel amcık karşımda beni bekliyordu aramızda hiçbir kumaş parçası olmadan. etrafında dilimi gezdirdikten sonra sıraaa amının bızırını yalamaya gelmişti. Nasıl titredi anlatamam orayı yaladığım anda. Bacaklarını omuzlarım aattı ben yalarken. Artık kıvama gelmiş pompaya hazırdı yavru. bacakları hemen omuzlarıma alıppp yarrağı dayadım amının duudaklarına. kahpe altımda resmen bekliyordu haydarın o sulu amcığa girişini. azıcık iteledim baktımk normalden dar.-Epeydir yememişsin yavrum daracık dediğimde başıyla 'maalesef evet 2 der gibiydi. Ahhh bu güzel amcık sikilmezmi beahhh. SENİN KOCANIN Kafasını sikeyim gibip motor karıların folloş amını sikiyodur dediğimde hatunu bir sefer daha gazlamıştım artık daha bir sarılıyordu bacakları omuzlarıma,i sanki ve boşalıyordu sanırım. zevkten gözleri kapanmıştı. ama benim onu sabaha kadar pompalayacağımdan haberi yoktu sanırım. Blkide 1-2 postada biter die hayal ediyordu. Bacakları omuzlarımda pompaladıkçaa daracık amcığı açılıyordu. yatakta resmen onun üzerinde hayvanlar gibi tepiniyordum ama sanırım onun bu durumdan pek şikayeti var gibi görünmüyordu hatta özlediğini bile söyleyebilirim size.muhtemelen aynı saatlerde kocası sevgilisine basıyordu ama karısının burda onların yaptığının kat kat fazlasını yaptığından habersizdi. İlk postayı amından çıkartıp memelrinin üstüne boşalttığımda oda zevkten inliyordu. Kocası onu genelde 1 postada bıraktığından oda bitti sanmıştı ama bikaç dakkalık beklemeden sonra kaldırıp domalttığımda hem şaşırmış hemde seviniyordu gariban yıllardan sonraa amının ne işe yaradığını hatırlamaya başlamıştı kahpe. Domaldığında o muhteşem kalçalrı o kadar güzel duruyorduki önümde anlatamam arkadaşlar sizeee şuan kelimeler yetmez. Vurdukça löpür löpür nasıl dalgalanıyordu o göt yanakların sormayın. saçlarından tutuppp başını geriye çekerek pompaladığımda camdan yansıyan yüzünden zevktennn ağzını açtıüğını görüyordum. eminim benim yarrağı ağzına hiç almadığı için on hayal ediyordu. arada götünü tokatlamaya başladım. onu kölem gibi sikiyordum ki aklı başından gitsin . Şaklama sesleri çınlıyordu odada hem benim kasıklarımın onun göt loplarına vuruşu hemde götünü tokatlamalarımdan. ikinci postayıda göt loplarının üstüne boşaltıpppp götünü o döllerle kremledikçe zevkten götünü kıvırıyordu. bende masanaın kenarında duran kremi alıp götünü iice parlatmaya başladığımda acaba aklından geçiyormuydu yıllardır bakire duran götünün artık oksijenle buluşacağını. hiç sanmam. çünkü kremin sogukluğuyla 'ayyy'2 dedi. sus yavrum sus sen kendini bırakkk ben sana hayatının sikişini yaşatacammmmmmm dedim.

Hiç yorum yok: