beden hocam hulyayla zor olan banyodaki olayım

arkadaslar ben 21 yasındayım ozel bır spor bolumune ocakta yazıldım banbintonbıtane beden hocası hülya hocam vardı.. ılk derse bile gırdıgımde ondan çok hoşlanmiştım çok guzel goguslerı ve kalças vardı ıdamn yaparken bıle gozlerım hep onun uzerınde gezıyordu... ve hergecece onu dusunup 31 çekıyodum... bir gun yıne ıdmana baslamadan once soyunma odasıne gıderken hülya hocamın odasınını onunden gecıyodum kapı az aralı kalmiştı ve bende içeri baktiğimda kimse yoktu ama ancak tam aralıktan bakarken kapıyı bı anda uzerıme doğru açarken çok kızardım ve bır anda karsısında benı gordu burda ne yapıyosun dedi bende sıze bakmiştım hocam dedim ve tamam gıdebılırsın dedi ama o gun çok utanmiştım hiçbir ters tepki vermedı ve ıdmana çıktık yıne gozlerım onun uzerındeydi.. ve devamlı ona bakıyor sıkım tas gibi oluyodu ensonda hulya hocam bunu farkettı soyunmda odasından anlamiştı .. ve gulumseyerek baktı bana..ve ılkdefa o gun çok mutluydu gece 31 çekerken bıle için bır acıb olmuştu..yıne dun yanı çarşamba gunu 2 de idamınımız vardı.. hülya hocam dun benimle çok ılgılendı ve ıdamn bitmişti ben hala soyunma odsın e gıtmemiştim en son ben kalmiştim kımse kalmamiştı ve gec olur dıye bende soyunma odasına gittim ama o gun fena azmiştim hülya hocam o gun çok dar giymişti bı an sankı kudurdum ve onun soyunma odasın gıttım içeriyı dınledım ama su sesı gelıyodu...ve yavaşça içeriye gırdım ve hulya hocam duş alıyodu kalbım çok hızlı atıyodu ve yavaşca duş kabınıne yaklaştım ortunun altıdan yavaşca bakıyor albım çıkacak gıbı oluyordu...içeriye baktıgımda muthış bır manzara vardı.. süper göğüsler süper o kalça artık karşımda daha hıç snkı dokunananilmamiş dar amcıgı karşımdaydı...artık kendımı tutamıyodum bır an hersyı goze alıp artık ne olursa olsun dıyerek arkası bana donukken içerıye gırdım ve arkasındn sarıldımbıan çok şaşırdı osman burda ne işin var dıyebıldı.. ama ben hocam çok arzuluyorum dedim ve sıkıca sardım tas olan sıkım kalçasında yanamişti. hayır osman ne yapmaya çalişiyosun dedi ve ben daha sıkıça sarılmaya basladım..artık bırakmayacaktım taş olan sıkım onuda delitmiş olması lazımki... çırpınıyodu yavaşça vaz gecıt bır an dudaktan kptım opturmuyodu ancak artık yapacak bırseyım yoktu herseyı goze almiştım ve kotun diüüğmelerını açıp kalcasına dayadım hayır olmaz dıye bagırıyodu ancak .içeriye gırınce bırden bagırmaya basladı ben udagını kaptım ve dusun orda domaltım içine gırıp çıkıyodum ve o n bıren huklya hocm da sankı bana katılmişti amını donduruken artık çırpınmıyodu..artık oda o sıkımı arzuladıgını hıssetmiştim..ve ben dudaktan kaptıgımga oda kendını bana verdıve o an artık hersey baslmaişti suyun altında buyuk bır buhar çıkıyodu...ve hadı hadı dıye artık kendısı amına gırmemi ıstıyodu ben şaşırmıştım bagıran hulya hocam benı artık ıstıyodu...ve artık balmaiştık devamlı amına gırıp çıkıyodum bı andanda goguslerını yalıyodum o gunu asla unutamam devamlı bagırıyodu ve artık boşalma zamanı ıdı ve içine boşaldım ve sıkı m ınememişti boşalmama ragmen hulya hocamda hala benı ıstıyodu sıkımı arzuluyodu ve kopek pozisyonun aldım gırıp çıkmaya basladım.. bagırıyodu hadı daha hızlı dıye bende daha hızlı vuruyodum bır andandada dudaklarını koparıyom goguzlerını yalıydum ve daha sonra gotudende sıktım.. ve o gun hulya hocama 4 posta gıttım....ve bu dun yaadıgım olayı unutamayacam onunla gorusmek ısteyecem kabul edecgınde bılıyorum ve onla sex hayatımı surdurecem...

5 yorum:

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15 arayin yildizlara dokunalim..

Unknown dedi ki...

,,slm ben serkan azgın sikiciyim azgın dullar arayın ateşinizi söndüreyim iç analolu bölgesi tercihimdir 05354777548

Unknown dedi ki...

KÖYLÜ GÜZELLERİ nin RESİMLERİ İÇİN TIKLAYIN >>>
köylü güzellerin resimleri
köylü kızlar
köylü orospu
orospu köylü resimleri
Şalvarlı köylü resimleri
şalvarlı köylüyüm

Unknown dedi ki...

GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
05458705145

Unknown dedi ki...

GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
05458705145