ilk deneyimim

Merhaba ben Zeynep. Size ilk cinsel deneyimimimi anlatacağım. ama önce kendimden bahsedeyim. Ben 17 yaşında, 1.70 civarlarında kumral, esmer tenli, kahverengi gözlü, yaşıtlarıma göre oldukça büyük göğüslü, dolgun ve yuvarlark kalçalı bir kızım. kendini seksi ve çekici bulurum. sohbetim de fena sayılmaz. O gün güneşli bir pazartesiydi. yazılı telaşı yüzünden, bir ona bir buna soru sormaya gidiyordum. düşük alamazdım çünkü ilk yazılım 1di. ben ayakta dolaşırken, Aykut da sürekli bana bakıyordu. ben zaten Aykuttan hoşlanıyordum, ona özel domalarak onu tahrik etmeye çalışıyordum (Aykut çok karizmatiktir ve ben de teşhire bayılırım.) Neyse arada bir arkaya dönerek onun ne yaptığına bakıyordum. Alttan bana çaktırmamaya çalışarak sikini okşuyordu. bu beni deli etmişti. Öbür derse girmeden önce tuvalette, zaten dizimden yukarıda olan eteğimi biraz daha yukarı çektim ve sütyenimi çıkarıp çantama koydum. Aykut bana dayanamayacaktı. Derste aykuta doyru domalmaya devam ettim. hatta bir ara o kadar eğildim ki, yüzüne baktığımda, benim kıçıma kenetlendiğini anladım. Bacaklarımın görünmeyen yeri kalmamıştı.hatta kilodum bile görünüyor olabilirdi. bu olaydan beş dakika kadar sonra, aykuta soru sormaya gittim. ama ben aykutun yüzüne doğru eğildiğimden, arkamı göremiyordu, sadece yüzümü ve göğüslerimin oraları görebiliyordu. ben , o soru anlatırken, gömleğimden bir düğme daha açtım, ve bişeyi anlamamış gibi, soruya iyice eğilerek ona bir soru sordum. zaten içimde sütyen yoktu, içimdeki atlet de ben eğilince sarktığından, dolgun göğüslerim aykuta sergilenmişti. aykut da bunu kaçırmamış, sorudan çok göğüslerime bakıyordu. hatta bir ara anlamsız cümleler kurmaya başlayınca ona güldüm. bunları bilerek yaptığımı anlamıştı. zaten bir gün sora da çıkma teklif etti. Ben kabul edince artık her gün onunla okulda yan yanaydık. bazen derslerde kimseye çaktırmadan bacaklarımı be götümü okşuyori ben de onun sikini pantolonunun üstünden avuçluyordum. bir haftasonu, sinemaya gittik. film çok sıkıcı gelmesine rağmen çıkmıyorduk. aykut göğüslerimi okşamaya başlamıştı. ben de onun sikini avuçlayıp yukarı-aşağı yapıyordum. sonra ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık ve aykut tişörtümü sıyırdı ve sütyenimi çıkardı. artık göğüsleim dim dik aykuta doğru uzanıyordu. aykut ilk önce onları başlarını yaladı ve iyice yoğurmaya başladı. o kadar tahrik oldum ki göğüs uçlatım kaya gibi oldu. ben aykutu arkasına itip, fermuarını indirdim ve o ilk kez gördüğüm nefis kokan siki tam karşımda, yüzümle 20cm mesafede duruyordu. siki 15 cm kadardı ama o kadar kalındı ki, elime alınca parmaklarım zorla birbirine değiyordu. Sonra onu ağzıma götürüp yavaşça başına öpücükler kondurmaya başladım. artık yarrağı iyice sertleşmişti. Aykut, yüzüme öyle bakıyrdu ki, artık sabırsızlandığı iyice belliydi ve sanki bana "daha ne bekliyorsun" diyordu. ben de dayanamadım ve o güzel yarrağın başını yalamaya başladım. tadı mütfişti. çok sert olmasına rağmen yine de ağızımda sanki eriyordu. artık ben de dayanamadım ve gittikçe daha da derinlere kadar almaya başladım. aykut da boş durmuyor, yarrağını ağzımda bir ileri, bir geri gidiyordu. sonra yarrağını tüm gücümle bastırdım ve gırtlağıma değdirmeye başladım. ama yine de birazı dışarıdaydı. en sonunda aykutun da bir anda ağzıma köklemesiyle yarrağı gırtlağıma girdi. nefessiz kalmıştım ilk denemede ama sonra nefesimi ayarlayıp yarrağı köklüyordum. aykut resmen gırtlağımı sikiyordu. en sonunda ağzıma boşaldı ve o nefis tuzlu yapışkan sıvısının hepsini içtim. ama ben daha boşalamamıştım ve zaten aykutun da burada bırakmaya niyeti yoktu. bana bizim eve gidelim dedi. ben de kabul ettim. Ototbüse bindik ve onların evine doğru yol almaya başladık. ama otobüste de rahat durmuyorduk. tıklım tıklım otobüste arkalara geçtik ve ben ayakta hafif eğilerek arkamı aykuta sundum. bana iyice sürtündü ve alttan elini eteğimin içine sokarak sulardan vıcık vıcık olan amımı kilodun üstünden okşadı. az kalsın boşalıyrdum ki geldik. dayanacak gücüm kalmamıştı ki aykuta hemen gidelim dedim. koşa koşa eve girdik ve kapıyı kapatır kapatmaz beni öpmeye başladı. hiç bu kadar iyi öpüşen birini görmemiştim.bir eli göğüslerimde, bir eli de eteğimin altından götümü mıncıklıyordu. ben de boş durmayıp kemerini çözerken diğer elimi de fermuarının içinden sikini okşuyordum. beni kucakladı ve yatak odasına götürdü. yatak tek kişilik olmasına rağmen çok genişti. sonra ben onun tişörtünü çıkarttım ve kaslı vücudunu okşamaya başladım. o da beni soymaya çalışıyordu ki ben birden kalktım ve ona striptiz yapmaya başladım. ilk olarak karşısında minicik eteğimle domalarak tangamın arasından götümü görmesini sağladım. dokunmaya çalışınca kaçıydum. sonra tişörtümü çıkardım ve memelerim, sütyenimin içinde harika görünüyordu. sütyenimi de yavaşça çıkartarak ona memelerimi sundum. gerçekten harika görünüyorlardı. bu arada aykut da belli ki tavan yapmıştı) sonra önünde eteğimi kaldırmadan tangamı çıkarttım ve aykuta attım. alıp kokladıktan sonra sikine sürmeye başladı. ben de bu halde onun kucağına oturarak amımda yarrağının baskısını hissetmeye çalışıyordum. artık sıra ondaydı ve beni altına aldı. kendi pantolonunu da çıkartarak sadece boxerla kaldı. sonra boynumdan başlayarak her tarafımı yalamaya başladı. göğüslerimle özel olarak yeniden ilgilendi ve sonra göbeğimdeki piercingde biraz oyalandı. en sonunda amıma inmişti. önce benim ona yaptığım gibi öpmeye başladı. ama ben dayanamıyordum ve başını amıma dayadım. bızırımı yalamaya başladı. ben kuduruyordum. amımdan iyice sular çıkmaya başladı. sonra dilini amımın içine soktu ve içimde dilini oynatmaya başladı. dayanamadım ve ağzına boşaldım. hepsini içti. sonra ben onun sikini elime alıp baştan soksoya başladım. artık alıştığımdan iyice ağzıma alıyordum ve hızlıca git-gel yapıyordum. sonra o da dayanamadı ve beni yatağın üzerine sırt üstü yatırdı. bacaklarımı ayırarak iyice göğsüme döğru itti. artık amım kabak gibi ortadaydı. sikinin başını amıma sürtmeye başladı. ben de çok istiyordum onu ama bakireydim ve korkuyordum. sonunda ona yavaş ol ben bakireyim dedim. çok şaşırdığı belliydi. ne de olsa okulun "muzur" kızlarındandım. ama senin olmak istiyorum dedim. rahatladı ve tamam dedi. yavaşça sikini geçirmeye başladı. siki çok kalındı ve başı bile ağrıtarak giriyordu. biraz sonra daha ittiğinde, zarıma değdiğini hissettim. yavaş ol dedim ve yavaş yavaş ittirmeye başladı. bir anda çok ince bi acı duydum ve çıkarmasını söyledim. çıkarttığında amımdan kan damlıyordu. o zaman kızlığımın bittiğini anladım. o sırada aykut bişey yok di mi diye sordu. meğer çığlık atmışım. ben de neyse artık devam edelim dedim. yavaşça sikini sokmaya başladı ve bu sefer kökledi. artık acı yoktu ve zevk her yanımızı sarıyordu. aykut içimde giderken bir yandan da göğüslerimi okşuyordu. daha sonra pozisyon değiştirdik ve ben dört ayak halinde ona bakıyordum. sonra o kalın yarrağını geçirmeye başladı. ben daha sert olmasını istediğimi daha önceden söylediğimden, başını soktuktan sonra bir anda kökledi. ebnim çığlığımı her halde tüm mahalle duymuştur. hızli hızlı bana pompalamaya başladı ve içime boşaldı. ben de bu esnada boşaldım ve uzandık. uyuya kalmışız. uyandığımızda akşam sekizdi ve ailesi gelmeyeceğinden bana onlardan kalmamı söyledi. ben de anneme telefon açarak yarın okula gitmeyeceğimi ve cananla onlarda kalıp (en yakın ark.ım) fizik çalışacağımızı söyledim. tabii o gece sabaha kadar fizik çalıştık aykutla. bunları da daha sonra anlatacağım.

2 yorum:

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15 arayin yildizlara dokunalim..

Unknown dedi ki...

LİSELİ KIZLARIN SEKSİ FOTOĞRAGLARI İÇİN TIKLAyıN>>>>>
LİSELİ AM


LİSELİ RESİMLER


TÜRK AMATÖR RESİM


TÜRK LİSELİ KIZLAR


LİSELİ KIZLAR