Karısını izlemis

selam herkese ben fantazilere düşkün biriyim internetten okuduğum hikayelerin etkisinde kalarak.kendi kendime hayel kurarak.günlerim geçip gidiyordu.yaşım 32 gelince bu fantazileri gerçekleştirmek istiyordum ama nasıl bir türlü karıma açılamıyodum.karımında çocuk olmadığından bomba gibi vucudu vardı.karım yolda yürürken bakmayacak erkek yok gibi.karım kapalı olduğu halde yolda yürürken ben kocası olduğum halde ben tahrik oluyorum.eteğinin üstünden kilotu belli oluyo mahlemizde yakışıklı bir bey vardı dul sayılır karısından ayrı karım dışarı çıkınca oda mutlaka evde oldumu cama çıkar ve karımı bir güzel süzer bende karımı gizli gizli takip edip yolda erkeklerin bakmasından hoşlanırdım.bu böyle sürüp giderken karımla bu bey arsında gizli bir yakınlaşma olduğu belli oluyordu bu beni önce kıskançlık olsada sonraları bu bende bir fantaziye dönüştü bu benim fantazilerimi gerçekleştireceğim.fırsata dönüştü karım gizli gizli bu beyle konuşmaya ve yakınlaşmaya başladı internette chat yaparken karımın gizli gizli ne yaptıklarını ne yazdıklarını okur çıldırırdım.bunlar karımla sanal sex yapıp devam ediyolardı aşklarına karımın yazdıklarını okurken bir akşam yarın için evde buluşacaklarını öğrendim sabah evden çıkıp giderken karım camdan benim gittiğimi izliyodu gider gibi yapıp geri döndüm evimiz giriş katta olduğundan arka bolkandan ev girdim gizlice kardolabının arkasına girdim 1 saat sonra adam eve geldi kocan gittimi deyince gitti gel içeri dedi adam içeri girer girmez karımın dudaklarına yumuldu ama ne ateşli sevişme ben o an tahrik oldum karımla yatak odasına geldiler tamamen soyunup sevişmeye başladılar ben hiç fark edilmeden onları izliyodum adamda iyi mal vardı.karımı evire çevire gözlerimin önünde sikti işleri bitince birbirine sarılıp konuşmaya başladılar karıma kocanı sevmiyomusun diye sordu oda hayır çok seviyorum peki niye aldattın o zaman deyince canım değişiklik istedi dedi ileri geri konuşurken konu gurup sekse geldi.peki gurup yaparmısın deyince olabilir deyince ben daha azdım kocan önünde yaparmısın dedi kocam isterse olur ama ona bunu söyleyemem dedi adam bir sırdaşı olduğunu isterse onunla gurup denemesi yapa bileceklerini söyledi.karımla anlaşıp bir posta daha yaptıkdan sonra üç gün sonraya anlşıp çıkıp gitti.bende gittim akşam eve geldim karımda bir mutluluk gördüm ne o dedim bu ne mutluluk böyle aşıkmısın dedim oda saçmalama ben senden başka kimseye aşık olmam benim tek aşkım sensin dedi gece yataga yattık amının kenarlarında hale yarakın vurduğu kızarıklıklar duruyodu bayağı zorlanmıştı anlaşılan üçgün sonra yine aynı numarayla kardolabının orda yerimi aldım bayağı geç geldiler bayağı sabırsızlandım gelipde arkadaşı karımı görünce vaybe ne fıstık böyle karımı öpmeye başladılar bir kahve içtikten sonra gurup başladı. yatak odasında karım öyle inlemeleri vardıki o an karımın yerinde olmak istedim ne zevk alıyordu.biri önden öbürü ağzına vererek devam ettiler.sonra arkasına geçip kocan akşam sikecek yer bulamasın deyip götüne kökledi işleri bitince birisi banyayo gitti karım hale sarılmış yakışıklı erkeğiyle dinleniyodu kocan bunları bir öğrenirse ne yaparsın kocam bana inanır hiç şüphe bile etmez dedi sonra bir kez daha yaptılar ben yine çıkıp gittim akşam eve geldim karıma bu yatak niye dağınık böyle düzelmedinmi dedim hastaydım yeni kalktım dedi yatarken karıma her şeyi söyleyecektim.sevişmek istedim isteksizdi kolaymı iki erkeğin arasında kalmak sohbet koyulaşırken ona birbirimize açık olalım benden başka hiç erkekle yattınmı sadece kızlığımda anal yaptım dedi başka deyince ne o başka bir şeymi biliyon dedi evet üç gündür seni izliyodum ne yaptıklarını kimle seviştiklerini her şeyi gözümle gördüm dedim.biraz kızardı kızmadınmı dedi kızsam yanında olurmuyum deyince rahatladı ve seni daha çok seviyorum bundan sonra gurup yapsanda bensiz olmaz dedim sonra neler oldu neler ne yaraklar yedi benim karım o komşumuzla daha samimi karımın sanki ikinci kocası gibi benli ve bensiz devamlı sikiyo

8 yorum:

ihsan kokce dedi ki...

bir ben böyle birine raslamadım arasada yapsak 05366513287 ist.sarıyer

ender dedi ki...

merhabalar istanbuldan 3.cü arayan çiftler ve bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15 arayin yildizlara dokunalim..

Semih dedi ki...

Eşini paylaşmak isteyen ciddi beyler , fantazilerinizi gerçekleştirin.Gizlilik prensibimdir.0539 573 67 07 gece geç saatler de çekinmeden arayabilirsiniz

brshakan dedi ki...

slm ben hakan bursalıyım.yaşım 39 sarışın yeşil gözlü 175 boy 69 kiloyum.7 yıldır swing ortamında olan güvenilir dürüst konuşkan sıcakkanlı biriyim.grup fantazisi olan reel çiftleri veya grup isteği olan bayanları bekliyorum.lütfen tanıtıcı mail yada pazar hariç gündüzleri ararmısınız..cashfme@hotmail.com 530 941 33 23

hakan dedi ki...

ISMIM hakan 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com

Unknown dedi ki...

porcodile sprey
stag geciktirici sprey
göğüs büyütücü hap
sperm artırıcı
cym plus

Unknown dedi ki...

tek erkeğim,kalıcı bir dost olarak eşiyle fantazilerini gerçekleştirmek isteyen 40 yaş üstü bayanlar beyler kar5539@hotmail.com ekleyin tanışalım.