kuzenıyle sevgılım...

Tekrar selamlar.Artık sevgilimle haftada 4-5 defa sex yapar olmuştuk.Bir okul çıkışı evime gitmiş müzik dinlerken telefon çaldı.Arayan sevgilimdi.Evde tek başına kaldığını annesinin en az 4-5 saat gelmeyeceğini yanına gelmemi istediğini söyledi.Eh niyeti belliydi bende dünden razı bir şekilde tamam dedim.Evleri bizim eve 6-7 dakika uzaklıktaydı.Kapıyı açar açmaz beni kolumdan tuttuğu gibi içeri çekti belimden sıkıca kavrayarak ateşli bir biçimde öpmeye başladı.Ne olduğunu anlamadan benı yatak odasına götürmeye başladı ve yarı çıplak hale gelmiştim.Yavaşça yatağa uzandım.Göğüslerimi öpmeye ve elleriye oynamaya başladı.Bir eliyle kalçalarımı okşuyor ve yavaşça altımdakileri çıkartıyordu.Gögüslerimden aşağılara usulca göbek deliğime diliyle hafif darbeler dokundarak geldi ve sonra en iyi hünerlerini göstermeye başladığı yer olan organıma ulastı.Daha öncede dediğim gibi bu konuda usta sayılırdı.Ben gözlerimi kapamış garip sesler çıkartırken bir sesle irkildim.Gözlerimi açtığımda çıplak bir başka adam göğüslerimi elliyordu.Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken sevgilim bu benım kuzenım yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez her şeyimi paylaşırım şimdide sıra seni paylaşmaya geldi canım dedi.Şok olmuştum.Yerimden kalkmaya çalıştım.Olmaz hayır falan demeye kalmadan burnuma bir resim dayadılar.Bak canım sana ne kadar benziyor değilmi gibilerinden laflar söylediler.Hain sevgilim çıplak fotoğraflarımı çekmişti.Bana şimdi canımızı sıkmada işimizi biran önce bitirilelim dediler.Bende denileni yapmak zorunda kalmıştım.Sevgilim yerini alıp bacaklarımı hafifçe kaldırdı ve içime girdi.Bende kuzeniyle ilgileniyordum.Kuzenide göğüslerimi çekiştirip duruyordu.Bir süre böyle devam ettik.Sonra sevgilim sırt üstü uzandı ve bende onun üstünde çok sevdiğim jokey pozisyonunu aldım.Kuzenıde benı arkama geçti hafif eğilmemi istedi neden diye sordum sen karışma dediğimi yap dedi ve organını popoma bastırmaya başladı.Canım yanıyordu.Ciyak ciyak bağırıyordum.O ise üstüme abandıkça abanıyordu.Sonunda istediği olmuştu.İki kuzenin arasında pestilim çıkmaya başlamıştı.Aslında istemeyerek yapmaya başladığımı bu iş bir hayli zevkli olmaya başlamıştı.Aradan 10-15 dakika geçtikten sonra ikiside yakın zamanlarda boşaldılar.Sevgilim banyoya gitti duş almak için ben kuzeniyle başbaşa kalmıştım.Demek sen onun kuzenisin ha diyerek onlada ufak bir parti oyun çevirdik...))