lisede esra

Sizlere lise3 deyken başımdan geçen olaylardan birini anlatmak istiyorum. Olay tamamı ile gerçektir.Lisedeyken Timur die çok yakın bir arkadaşım vardı. Her haftasonu onunla hatun götürürdük. Genelde o kızları ayarlar bana da kızları götürmek kalırdı Neyse bir haftasonu yaz tatilinden kalma bir kız beni aradı ve cumartesi benimle görüşmek istediğini söyledi. Arayan kız mükemmeldi. Bende Timurun yaptığı yanında bir kız arkadaşını daha getirmesini söledim. Kabul etti. Cumartesi oldu kızlarla buluştuk benim hatun mükemmel ötesiydi ve deli gibi bana yazıyordu (kesin götürcektim, daha dünden razıydı) ama yanında gelen kız görilden farksızdı Timur oturduğumuz yarım saat boyunca kendisininde 2 kız ayarladığını ve bana ayarladığının mükemmel olduğunu anlatıp durdu. Ama şu an bana yazan kızdan güzel olmadığını zannederek bende kalalım die ısrar ediyordum. Çünki benim hatun 1.80 boylarında kıvırcık uzun siyah saçlı, incecik belli, yusyuvarlak kalçalı, kalın dudaklı manyak bir hatundu. Ama en sonunda Timurun ısrarlarına dayanamayarak kızları ektik. Neyse Timurun kızları bizi bir cafede bekliyorlardı. Bana ayarladığı kız biraz kısa boylu(ki uzun boylı kızlardan hoşlanırım) ama yeşil gözlü, incecik ,vucudu deli gibi düzgün, zayıflığına rağmen kafam kadar göğüsleri tavana bakan deli gibi bir hatundu. 5 dakika kadar çay içip muhabbet ettik. Adının Esra olduğunu öğrendim. O kısa muhabbetten sonra 4 kişi arabaya atlayıp bizim eve gittik. Daha öğle saatleriydi. Birer içki koyduk kızları biraz sarhoş ettik. Ben fazla vakit geçmeden esra bana birşey anlatırken dudaklarına yapıştım. Çok hızlısın dedi ama böyle hızlı davranmam hoşuna gitti. Biraz daha muhabbet ettikten sonra Esrayı annemlerin odasına götürdüm. yatağa yatırıp öpmeye başaldım. Tek hedefim o manyak göğüsleri yalamaktı. Nitekimde hedefime ulaştığımda delirmiş gibiydim. Göğüsleri tek kelime ile mükemmeldi. Ama ilk gün için bu kadar yeter dedi ve beni deli gibi azmış bir şekilde bırakarak salona kaçtı. Biraz daha muhabbetten sonra Perşembe akşamı Timurlarda buluşmak üzere sözleşerek kızları uğurladık.(kızları diorum sonradan öğrendikki gerçekten kızlarmış) O akşam Timurla sıradan kızlara çakıp perşembe gününün gelmesini bekledik. En sonunda perşembe akşamı gelmişti. Timurların alsancakti evinde uzun uzun muhabbet ettik, tabi bu arada içkiye yüklendik. Kızlarda en az bizim kadar içmişti. Önce Timuroaday çekildi. Onlar işe koyulur koyulmaz bende çalışmaya başladım. Yine tek hedefim o benş delirten göğüsleriydi. O incecik vucudda tavana bakan pembe uçları yaladıkça deliiyordum. Dayanamayıp Esrayı kucaklayıp Timurun yatak odasına götürdüm. İçkininde etkisiyle azgın bir kaplan gibi her yerine saldırıyordum. İş kilotunu çıkarmaya geldiğinde bakire olduğunu söledi. Bende tamam önden beraber olmayız diordum ama bir yandanda bana bu masalları die içimden geçiriyordum. Zaten göğüsleri meydanda olan Esranın pantolunu ve o küçük kilotunu çıkarıp önümde domalttığım anı hala unutamıyorum. O incecik bel yusyuvarlak kalça önümde domalmış sikmem için bekliyırdu. Götü o kadar dardı ki o kadar denememe rağmen bir türlü giremedim. Moralim bozuldu yatakta esrayı bırakıp o halde salona yöneldim. Salonda Timur ve Ceylan işlerini bitirmiş rakı muhabbetindeydiler. Ben o halde 70liği sek olarak başladım dikmeye. Timur elimden rakı şişesini olm ne yapıyorsun ölcek misin die adlı. Tekrar odaya döndüm. Bu sefer önce sikimi tükürüğümle ıslatıp yine denedim ama o kadar dardı ki yine giremedim. O sırada Esranın bu denemelerimden ne kadar ıslandığını fark ettim. O sırılsıklam amına üstten üstten sürterek sikimi iyice ıslattım ve bir daha denedim. Bu sefer kolayca girdim. Hissettiğimi kelimelerle anlatamazdım. Belki izmirin en güzel götünü sikiyordum. Defalarca gidip geldim. İki kere götüne boşaldım ama yetmiyordu. Esra o kadar güzeldi ki ölüyü mezarından kaldırırdı. 3. denmemde onu amından sikemeyi aklıma koymuştum. Tekrar onu amının suyuyla ıslatıcam derken birden dayanamayıp amına girdim. Sıcacıktı. Girdikten sonra o da aldığı zevkten birşey söylemedi. En az 3 kere durmadan önden siktim. Kalktıktan sonra bir baktım bütün bacağım yatak kan O anda gerçekten kız olduğunu anladım. Üzgünüm güzel EsraArkadaşlar olay gerçekten başımdan geçen bir olaydır. Eğer insanca yorumlar yazıp teşekkür ederseniz daha da yazarım...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba.25 yaşında 1.86 boyunda kumral bir erkeğim.tanışıp birşeyler yaşamak isteyen bayanlar ekleyebilir. lonley_oguz_06@outlook.com

Unknown dedi ki...

merhaba.25 yaşında 1.86 boyunda kumral bir erkeğim.tanışıp birşeyler yaşamak isteyen bayanlar ekleyebilir. lonley_oguz_06@outlook.com

Unknown dedi ki...

merhaba.25 yaşında 1.86 boyunda kumral bir erkeğim.tanışıp birşeyler yaşamak isteyen bayanlar ekleyebilir. lonley_oguz_06@outlook.com

Unknown dedi ki...

LİSELİ KIZLARIN SEKSİ FOTORAFLARI İÇİN TIKLA>>>>
liseli


liseli am


liseli etek altı


liseli kaşarlar


liseli kızlar


liseli kilotlu çorap


türk liseli kızlar


türk orospu liseliler