Minibüsteki Acı Hatıram

Öncelikle kendimi tanıtim Ben 16 yaşımda, ela gözlü, 1.68 boyunda esmer bir lise 1 öğrencisiyim..Olayın geçtiği gün okulda baya koşuşturmuştuk, haliyle terliydim ve üstüm dağınıktı, çorabım kaçtığı için çıkarmak zorunda kalmıştım, okul bitti ve herzaman olduğu gibi eve gitmek için minibüse biniyordum, minibüste sadece şöförün yan koltuğu boştu bende oraya oturdum, eteğim kısa olduğu içinmi, yoksa çorabım olmadığı içinmi bilmem ama şöför sürekli benim bacaklarıma bakıyordu. doğrusunu söylemek gerekirse bu olay benimde hoşuma gitmişti...hoşuma gitmişti ancak şöför bana bakmaktan az kalsın kaza yapıyordu, evim son duraktaydı yol boyunca katlanmak zorundaydım, uzun bakışlar sonucunda evime yaklaştıki minibüste boşalmıştı ben şöför ve bi amca vardı,sonra kaptan amcaya döndü ve "amca sen burda iniver az bi yol kaldı, bizim küçük hanıma bi işimiz var" dedi. ben olayı idrak etmeye çalışırken amca minibüsten indi ve şöför gaza basmaya başladı.şöförün gaza basması sanki ileride bana basacağının bi habercisiydi...amca beni nereye götürüyosun demeye fırsat kalmadan susturdu ve beni kenar mahallelerden birine henüz yapım aşamasında olan bi inşaatın orda minibüsü durdurdu beni zorla aşağı indirdi inşaatın 4. katına çıktık..-amca noluyo napıyosun dedimbeni zorla aşağı indirdi ve pantolunun üstünden zorla oral yaptırtmaya başladı,bende bi yandan yapmak istiyordum ama yinede "dur, yapma" felan diyordum..sonra beni duvara dayadı ve anal yapmaya başladı çektiğim acıyı kelimelerle anlatamam gözlerimden yaşlar geliyodu 5 kere orgazm oldum çığlıklarım belkide diğer mahalleden duyuluyordu en sonunda sikini ağzıma dayadı ve boşaldı zorla yutturdu,o gün çektiğim acıyı asla unutamam ama aldığım zevkte bi o kadar fazlaydı...daha sonra bu şöförle birkaç kez daha karşılaştık ama bu kez inşaata değil, beni evine götürdü

2 yorum:

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15 arayin yildizlara dokunalim..

Unknown dedi ki...

LİSELİ KIZLARIN SEKSİ FOTORAFLARI İÇİN TIKLA>>>>
liseli


liseli am


liseli etek altı


liseli kaşarlar


liseli kızlar


liseli kilotlu çorap


türk liseli kızlar


türk orospu liseliler