Otel Odamdaki 3 Erkek

Merhabalar;Ben İzmir'den 24 yaşında , kumral, ela gözlü minyon yapıda bir kızım (bakire olmayanlardan). Sexe düşkünlüğüm aşırıdır. Neyse lafı uzatmadan hikayeme geçmek istiyorum.Msn üzerinde konuştuğum ve sanal olarak sex yaptığım bazı arkadaşlarım var. güzel oluyo böyle bazı gecelerde. Bir hafta önce falan istanbula gelmiştim. aslında istanbulu bilmem fazla. Neyse bi otele yerleştim. Orada iki genç erkekle tanıştım.Onlar bana iki gün istanbulu gezdirdi. Günlerden perşembeyi cumaya bağlayan geceydi ve onlar ziyaretime gelceklerdi. Sadece arkadaş olark. Bende o gece onları beklerken internette yine sanal sex yapıyodum. Haliyle çıplaktım. Daha sonra normal sohbete döndük. Bende üzerime seffaf bi sahablık giygim.Ama içimde hiçbişey olmadığı için heryerim görünüyodu. Buda msndeki arkadaşımın çok hoşuna gidiyodu. Gece 3-3,5 gibi kapı çaldı ve ben netten çıkıp kapıyı açtım. Gelenler o iki arkadaşımdı ve baya sarhoştular. İçeri girdiler ve koltuğa oturdular. Zor konuşuyolardı o kadar sarhoştular. Fazla geçmeden kapı yine çaldı ve bu gelen kişiyi beklemiyodum. Kapıyı açtığımda bir erkek daha vardı.Onu tanımıyodum ve üzerimde hiçbişey yokmuş gibi herşeyimle onun karşısında duruyodum. Gelen arkadaşlarımı tanıyomuş ve o yüzden gelmiş. Onuda davet ettim içeri. Korkuyodum ama belli etmek istemiyodum. Üstümü değiştiremiyodum anlrlar diye.Üç erkeğin karşısında heryerim gözükür şekilde sanki benimle sevişin der gibi oturuyodum. Hiç kimse konuşmuyodu. Bisüre sonra ben sizin konuşucaklarınız vardır diyerek yatak odasına doğru yürümeye başladım sonrada uyucam uykum geldi benim dedim. Odaya girdikten hemen sonra o tanımadığım kişi geldi.Ben noldu dedim. Cevabı benimle biraz konuşmak olduğunu söyledi. Tamam dedim. Sürekli bana iltifat ediyodu ve sonunda korktuğum şeyi söyledi. Benimle sevişmek istiyomuş. Olmaz dedim arkaraşlarım içerde falan diye bahaneler bulmaya çalışıyodum. O kimse duymaz bi kere yapalım dedi.Olmaz dedim terbiyesiz diyerek tokat atcaktım alimi tuttu ve bıçak çıkardı mecbursun dedi bana. Hoş biriydi ama zorla olması hoşuma gitmiyodu. Üzerimdekini çıkardı göğüslerimi yalamaya başladı. bende kemerini açtım ve onunkini dışarı aldım. Büyümemiş hali bile oldukça kalındı.Ağzımda büyüdükçe büyüdü. Sonra göğüslerime boşaldı. Zamanı geldi diyerek yatakta beni domaltı arkama geçti ve o 20lik kalın şeyi arkamdan yüklendi. Çok canım yandı ve bağırdım. O yüklenmeyle yarısı bile girmemişti. İkinci yüklenmesinde anca yarısı içimdeydi öyle bi süre durdu. durması bile canımı yakıyodu.Oradan çık amıma gir alamıyorum diyordum. buradan helebi işini bitireyim orayada sora gelcek dediğinde anladımki zor bi durum içindeydim. Bir kez daha yüklendi en hızlısı buydu sanırım hepsi içimdeydi. Nasıl almıştım onu bende anlamamıştım. biraz bekledikten sonra tamamen dışarı aldı.Organının başında biraz kan vardı. sanırım iyice genişlemiştim. Biraz parmağını soktuktan sonra hadi yine başlıyoruz dedi ve bu sefer fazla acımadan hepsini aldım. gidip gelmeleri başlamıştı artık. çok geçmeden menilerini sıcacık arkamda hisetim. biraz öyle bekledi. sonra beni ayağa kaldırdı. yatağa yattı ve beni üstüne aldı. Artık amimdan gircekti. Bir defaydı hani dedim. sabaha kadar devam edcez dedi bana.Mecbursun diyodu bana. Zorla amıma girdi. Üzerinde zıplıyodum ama korku ve içimdekinin bana bıraktığı his çok güzeldi. O sırada kapı açıldı içeri o iki arkadaşım girdi. Organları büyümüş ve çıplaktılar. Biri hemen arkama geçti. Önceden genişlemiş olan arkamdan girmeye çalışıyodu ve istegine ulaşmıştı. Artık içimde iki organ vardı. Diğeride ağzıma girmişti. Bu şekilde herkez bir kez boşaldı.

3 yorum:

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15

Unknown dedi ki...

Merhaba bende izmir de oturuyorum güzel zaman geçireceğine garanti veriyorum.
Telefon:0545 658 08 00 mesaj veya çaldırman yeterli.

Unknown dedi ki...

Merhaba bende izmir de oturuyorum güzel zaman geçireceğine garanti veriyorum.
Telefon:0545 658 08 00 mesaj veya çaldırman yeterli.