Resmen Kızı Parçalamışlar

Otobüsdeki hemşire?Merhaba ilk olarak şunu söylemek isterim ki anlatacağım olay kesinlikle gerçektir. Şu an üniversite öğrencisiyim 2 sene önce ocak ayında arkadaşkarla Taksim'e gitmiştik. Akşamüstü eve dönmek için ayrılırken Taksim-Bakırköy otobüsüne bindim. Bende küçük yaştan beri kadınların arkasına geçip sürtme alışkanlığı vardı. Bu çok hoşuma gider. Tabi bu otobüse binerken de bir kadına sürtme umuduyla bindim. Ama otobüsün hiç bu kadar tıklım tıklım olduğunu görmemiştim. Herhalde herkes işten dönüyordu. Bu arada biri gözüme ilişti. Üzerinde siyah mont siyah montun altında dizin biraz üstünde biten beyaz elbise, harika beyaz opak külotlu çoraplar ve siyah bir bot. Sonra anladım ki bu bir hemşireydi. Herhalde hastaneden eve gitmek için eve binmişti. Şans da o zaman yüzüme güldü. Otobüs doldukça şoför daha arkaya ilerleyin diye bağırıyordu. Ve bende biraz ilerleyip tam kadının arkasına geçtim. Yaşı 29-30 yaşlarındaydı. Ama fıstık gibi bir kalçası vardı. Zaten kendimi bildim bileli hemşirelere karşı özel bir ilgim vardı. heyecandan kalbim duracaktı. Otobüs sallandıkça yavaş yavaş kalkmış sikimi kalçalarına sürtmeye başladım. İlk başta biraz irkildi. Sonra kaçamayacağını anlayınca hareket etmedi. Yalnız ben daha da azıp sikimi kızın kalçalrına yapıştırdım. Sikim ıslanıyor, hatta akmaması için zor tutuyordum. Sonra bir elimi aşağıya doğru sarkıtıp fren yaptıkça yanlışlıkla değmiş gibi kızın kalçalarını elliyordum. kızın yüzüne baktığımda dudağının ucunu ısırıyor, gözlerinin yarısı kapalı bir biçimde duruyordu. Belli ki o da kendinden geçmişti. Sonra ben daha da azıp kalçalarını bir elimle sıkıca mıncıklamaya başladım. kızın hafif hafif zevkten inlemelerini duyabiliyordum. Kalçaları o kadar yumuşaktı ki sikimi uyuşturuyordu. Elimden geldiğince etraftakilerine belli etmemeye çalışıyordum. Sonra elimle elbisesinin altına sokarak bacaklarını okşamaya başladım. Çorabı o kadar güzeldi ki elim adeta çorabının üzerinde kayıyordu. Elimi amının çevresine götürdüm. Sırılsıklamdı. Islaklık çorabından geçmiş bacaklarından aşağıya doğru akıyordu. Elimle ıslaklığı durdurmaya çalıştım. O sırada kız daha da yamulmaya başladı. Resmen vücudu tir tir titriyordu. Ayakata sabit duramıyordu. Vücudunu sürekli oynatıyordu. Daha önce hiç bu kadar zevk almamıştım. Artık bende tutamıyordum. Aktı akacaktı. Elimle elbisesinin altından hafif kaldırıp sikimi kızın götüne yerleştirdim. Ve döl hızla geldi. Bu arada kız yavaşça Ah! diye bağırdı. Bu sırada birkaç kişi kıza doğru baktı. Ama ben kendimden o kadar çok geçmiştimki hala sikimi kıza dayıyordum. Üstümde pantolon olmasına rağmen döl kızın tüm çorabına gelmiş, hızla bacaklarından aşağıya doğru akıyordu. kız da bacaklarını birbirine birleştirip akan dölü saklamak istiyordu. Otobüsten inmeye 2-3 dakika kala kızın son kez o güzel bacaklarını okşadım. İnerken dönüp kıza baktığımda ise döl kızın çorabının üstünden ayak topuklarına kadar inmişti bile. Ve sonra indim. Ne gündü be! O gün ü hayatım boyunca hiç unutamam. Bir kızla çırılçıplak yatsam bu kadar zevk veremezdi. Tabi benimde hemşirelere karşı ilgim olmasaydı bu kadar azmazdım. Keşke cesaret edip konuşabilseydim. Arkadaşlar siz siz olun otobüslere binin. Orada çok güzel ve verici kızlar var.bi tşk yeter arkadaşlar)

1 yorum:

hakan dedi ki...

ISMIM hakan 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com