Tangalı güzel

Meraba geçende size hikaye göndermiştim. şimdi tekrar yazıyorum. Ağustos ayında kız arkadaşımla kumbağa tatile gittik cuma akşamından pazar gününe kadar 2 gün. Neyse akşam 21 civarı kumbağ'da olabildik direk otelimize geçtik ve hemen öpüşmeye başladık. kız arkadaşım sarışın yeşil gözlü koca memeli güzel kalçaları olan bembeyaz tenli bir hayun düşünün. Neyse uzun uzun öpüştük sonra bana dur dedi üstümü çıkarayım sana süprizim var ededi içeri gitti. Kırmızı dantelli bir tanga ile geri geldi.Bende o an deli oldum ve hemen soyundum ve önümde domaltıp hemen götünü yalamaya başladım tangasını kaldırıp göt deliğini oradan dilimin yettiği yere kadar amını yalamaya başladım elimlede bacaklarını tangasının üzerinden amını ellemeye başaldım. Oda eliyle başımı okşuyor inliyordu neyse bu şekide 10 15 dk devam ettik. Sonra ayağa kaltım 19 cm lik sikimi ağızına verdim bir yandan da bembeyaz götündeki tangasıı izlerken elimlede kafasına tempo kazandırıyordum arada ağzından çıkarıp yanaklarına boynunua dudaklarına boynunana saçlarına sürtüyordum sikimi.Sonra ayağa kaltı iki bacağını ayırdı ve yatağa uzandı bende eğildim ve hemen amını yalamaya başladım. Amı cıvık cıvık olmuştu sonra ayağa kalkıp ayak parmaklarını yalamaya başaldım sonara bacaklarını omuzuma alarak amına sikimi sürtmeye başladım oda elini uzatmış sikimi tutmuş amına bastırıyordu daha fazla dayanamadım sikimi götününün üstüne getirerek göt deliğine yüklendim( kız arkadaşım bakire diye götten sikiyorum ) cap diye girdi daha öncede götünü siktiğim için rahat girdi bir iki git gelden sonra boşaldım ve hemen sikimi ağızına verdim tekrar kocaman oldu bu seferde uzandım ve sikimin üstüne oturtup memelerini meme uçlarını emerek götüne 2. Kez boşaldım kalkıp bunu altıma alıp boynunu mamalerini göbeğini emerek onun amını emmeye somurmaya başladım bir yandanda iki parmağımı cıvık cıvık olan göt deliğine sokarak onu boşaltıımben sonkez sikimi gögüslerinina arasına alarak ağızına alarak boşaldım üstü dudakları göğüsleri kıpkırmızı olmuştu inanın ama götü hala taş gibi görünüyor kırmızı tanga bir götte bu kadar güzel mi durur. Neyse daha sonra ona mini bir etek giydirerek gece 23 - 24 civarı dışarı çıktık ama bu sefer altındaki tangayı da çıkarttırdım etek 1 karıştı orada bir bara girdik orda yaptıklarımız bir sonraki hikayenin konusu

3 yorum:

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı