Yelİz

Merhaba ben Ankara dan Yeliz; 23 yaşımdayım 1,68 boyunda 52 kilo ve92-60-90 ölçülere sahibim.Esmerim,mavi gözlerim balık eti vücudum ve inceses tonumla etkileyicibir bayanım.Çankaya da bir parfümeri dükkanım var.Maddi yönden hiçbirsıkıntım olmamasından dolayı ailemden ayrı özgürce yaşarım.Sizlere ilkolarak lisede kızlığımı nasıl kaybettiğimi anlatayım.Okulun en havalı ve en güzel kızlarından biriydim.Eteğimi dizimin birkarış üstüne çekerek erkeklerin hepsini azdırırdım.Bu çok hoşumagiderdi ve laf atıp küfür etmelerini umursamazdım.Bir çok çıkma teklifialmama rağmen hiçbirini kabul etmedim.Hepsinin niyeti beni yatağaatmaktı.Bende bunu çok istiyordum fakat sivilceli suratları beni tiksindiriyordu.Daha olgun erkekler o yaşta çekici geliyordu.Özellikle fizik dersimizegiren Cengiz öğretmen beni çok etkilemişti.27 yaşında sportif vücutluoldukça yakışıklı ama evli biriydi.Gözlerim okulun her yerinde onuarıyordu ve geceleri bile onu düşünüyordum.Cengiz öğretmende derslerindesürekli beni kesiyor ve gözlerini sütun gibi bacaklarımdan alamıyordu.Evliolması umurumda değildi onunla sevişmek istiyordum.Okulun ilk dönemi bitiyordu ve son dersimiz fizikti.Cengiz öğretmendersi zayıf olanları sözlü yapacaktı.Benim fizik dersim zayıf olmasınarağmen hiç çalışmamıştım.Sınıfın yarısının dersi zayıftı.Yaklaşık yirmikişiyi tahtaya kaldırdı.Sıranın sonuna geçerek rezil olmamak için zilinçalmasını bekliyordum.Son iki kişi kalmıştı zil çaldı.Cengiz öğretmendiğer öğrencileri iyi tatiller dileyerek gönderdi.Diğer iki kişidegidince baş başa kaldık.Ona çalışmadığımı sıfırı hak ettiğimi söyledim.Cengiz öğretmen zayıfı kurtarmak istiyorsan sesini çıkartma dedi vedudaklarımdan öpmeye başladı.İsteklerim gerçekleşiyordu bende onu aylardırarzuluyordum ve karşılık veriyordum.Gömleğimi ve sutyenimi yırtarakçıkardı. Göğüslerimi yalayıp ısırıyordu. Aşağı doğru indi ve kafasınıeteğimin altına sokarak amımı yalamaya başladı. Fahişe külot giymeye gerekgörmüyorsun öylemi diyerek dil darbelerini hızlandırdı.Ben ilk kez birerkek tarafından zevkin doruklarına ulaştım.Daha sonra pantolonunuindirdi ve yaklaşık 20 cm olan kalın yarrağını ağzıma soktu.İştahlayalıyordum ama daha fazla müsaade etmedi ve beni masanın üzerineoturttu.Bacaklarımın arasında yerini aldı ve sulanmış amıma yarrağının başını soktu.Çok acıyordu bir süre bekledi ve birden kökleyerek sonuna kadarsoktu.Kızlık zarımı delip geçmişti çığlık atmaya başladım eliyle ağzımıkapattı ve orospu milleti azdırmasaydın kızlığını kocan bozardı dedi.Dudaklarımı öperek amımı pompalamaya başladı. Acı yerini zevke bırakmıştı vebeş dakika gidip geldikten sonra içime patladı.İçimde sperminsıcaklığını hissederken bende ikinci kez orgazm oldum.Masanın üstüne yığılıpkaldım.Cengiz öğretmen giyindi ve not defterini çıkartarak sözlüme yüzverdi.Dudağıma bir öpücük kondurarak bekar olsaydım seni elimden kimsealamazdı diyerek gitti.Kalktım ve giyindim gömleğimin düğmeleri kopmuştu bende uçlarındanbağladım. Göbeğim açıkta kamıştı ve çok seksi olmuştum.Kapıdan bir sesduydum baktığımızda kimseyi göremedim.Korkmuştum okulda kimse yoktu hemenkitaplarımı alarak sınıftan çıktım.Merdivenlerden inerken kapıcı Osmanpaspas yaparken gördüm.Tam iyi geceler deyip gidecektim kolumdan tuttuve bu saatte ne işin var burada dedi.Cevap vermeden kaçmak istedim amabeni kucağına alıp orospu Cengiz öğretmenin siktiği amı bende sikecemdiyerek beni tuvalete doğru sürüklüyordu.Çığlıklar atıp bırakması içinçırpınıyordum.Okulda sesimi duyacak kimse yoktu.Beni lavabonun üstünedoğru oturttu ve gömleğimi çıkarıp eteğimi belime kadar sıyırdı.Kaçmakistedim ama çok kuvvetliydi sıkıca tutuyordu.Bacaklarımı ayırarakyarrağını bir kerede dibine kadar soktu.Oldukça kalın olan yarrağıylakızlığımı adeta ikinci kez bozdu.Çok canım yanıyordu ve ayılıp bayılıyordum.Birpiston gibi girip çıkıyordu.On dakika siktikten sonra amımdan yarrağınıçıkartıp göğüslerime doğru boşaldı.Okulun kapıcısı tarafından tecavüzeuğramıştım bu çok utanç vericiydi.Toparlanıp bir taksiyle eve gittim.Bizimkiler İstanbul da dayımlardaolmaları benim bu perişan halimi görmelerini engellemişti.Duş aldım veyattım. Amımın sızısından uyuyamıyordum ve aynı zevki tekrar yaşamakistiyordum.Cumartesi günü karnemi almak için okula gittim fakat içimde birileribenim orospuluğumu görmüş olabilir korkusu vardı.Üzerime kalçalarımısıkıca saran kotumu ve kırmızı bir kazak giyip okula gittim.Karnemi aldımve yakın arkadaşım Sılayla sohbet ediyordum ki kapıcı Osman kaş gözişaretleriyle beni yanına çağırıyordu.Yanına gittiğimde cebime bir notsıkıştırdı ve hiç konuşmadan yanımdan ayrıldı.Nota hiç bakmadan okuldanayrıldık.Sıla akşama beni yemeğe davet etti ve evine gitti.Bende evegidip annemlere karnem hakkında bilgi verip müzik dinlemeye başladım.Birdenaklıma kapıcının verdiği not geldi. Nota baktığımda şok oldum.Beniakşam sekizde okula çağırıyordu.Üstelik çok seksi olmamı istiyordu.Aksihalde beni önüne gelenle yatan bir orospu olduğumu bütün okula yayacağınıyazmış.Bir gün önce tecavüz ettiği yetmiyormuş gibi şimdi de tehditlebeni sikmeye hazırlanıyordu.Ne yapacağımı bilmiyordum ve o saatte Sılayayemeğe gidecektim.Kararımı verdim ve Sılayı arayıp işim çıktığınıakşama gelemeyeceğimi söyledim.Odama geçip siyah mini eteğimi ve derin göğüs dekolteli pembe bodymigiydim.İçimde sutyen ve külot yoktu.Makyaj yapıp uzun örme hırkamı giyipdurağa gittim.Otobüs geldi fazla kalabalık yoktu ama iki durak sonranefes almak bile zorlaştı.Arkamdan biri sürekli kalçalarıma baskıyapıyordu ve daha da ileri gidip okşamaya başladı.Arkama baktığımda yakışıklı25 yaşlarında biri vardı.Çok hoşuma gitmeye başlamıştı ama bizigörenler olmuştu çok utanmıştım okula iki durak önce otobüsten indim.Peşimdenoda indi ve benimle tanışmak istedi ve beni kahve içmeye davetetti.Saate baktım henüz altıydı.Bu yakışıklının teklifini çevirmek ayıpolurdu.Yüz metre yürüdük ve kendisinin olduğunu söylediği bir giyim mağazasınagirdik.İki Türk kahvesi söyledi ve üst kattaki odasına çıktık.Kahveiçerken sohbet edip birbirimizi tanımaya çalışıyorduk.Ben istemeyerekte olsa Oktay’a frikik veriyordum. Frikikler adamıiyice azdırmış olacak ki yanıma geldi ve bacaklarımı okşayarak dudaklarımayapıştı.Ateşli bir öpüşme başladı.Kucağına alarak masanın üstüneoturttu ve bacaklarımı yalayarak amıma kadar çıktı. Dilini henüz iki kişininsiktiği amıma sokmaya çalışıyordu.Çok güzel yalıyordu dil darbeleribeni boşaltmıştı.Soyunmaya başladı sıra sende dediğinde diz çöküpyarrağını ağzıma aldım. 25cmlik yarrağı boğazıma kadar giriyordu ve nefesalmamı güçleşdiriyordu.Beş dakika sonra ağzıma boşaldı.ilk defa spermintadına baktım ve hepsini yuttum.Ağzımdan hiç çıkarmadığı yarrağı 2-3 dakikasonra yine kalktı.Koltuğa oturdu ve benimde soyunmamı istedi.Kendimiorospu gibi hissediyordum.Soyunup Oktayın kucağına yavaş yavaşoturdum.Yarrağının başı girdiğimde Oktay birden oturtturdu. Ben çığlık atmayabaşladım sanki bütün iç organlarım parçalanmıştı.Bir süre beklediktensonra yarrağın üstünde zıplamaya başladım.Oktay göğüslerimi sıkıp zevkteninliyordu.Uzun ve kalın yarrağı inanılmaz zevk veriyordu ve birkaçdakika içinde benim çığlık çığlığa aynı anda boşaldık.Oktay beni her tarafından sikmeyi kafasına koymuştu.Göğüslerimiparçalarcasına ısırıp emiyordu.Ayağa kalktı ve beni masaya domalttı. Arkadanolmaz dediysem de dinlemedi.Amımdan akan menileri yarrğıyla deliğimesürdü.Kafasını biraz zorlayarak soktu ama kendimi çok sıktığımdan geriçıkardı ve kalçalarımı tokatlamaya başladı.Çok sert vuruyordu canımacıdığından tamam rahat bıraktım dedim vurma ne olur diye bağırıyordum. Oktayvurmayı keserek gevşeyen deliğime menilerin yardımıyla tek hamledesoktu bende avazım çıktığı kadar bağırdım.Neredeyse bayılacaktım yarrağınıçıkardı ve tekrar hiç zorlanmadan götüme girip çıkmaya başladı. Benimçığlık seslerimi duyan işçileri odaya girdiler.İçlerinden biri ağabey şuorospuyu bağırtma aşağıda müşteriler var dedi.Oktay adamları gönderdive pompalamaya devam etti.On dakika sonra içime volkan gibi patladı.Ben bu sikilişimde defalarca boşaldım ama işçisinin bana hakaret etmesicanımı sıkmıştı.Oktay ben onların terbiyesini veririm diyerek benisakinleştirdi ve çıkma teklifinde bulundu.Bende bir süre denememizde mahsurolmadığını söyledim.Aşağı indiğimizde adamlarına Yeliz sizin yengenizbir daha saygısızlık yapmayın demesi yeterli oldu.Oktay çok önemli birişi olduğunu söyleyip Kemal adındaki işçisine beni istediğim yerebırakmasını söyledi.Kendim gidebileceğimi söyleyip okula doğru yürüyerekgitmeye çalışıyordum ama amımdaki ve götümdeki sızı topallamama nedenoluyordu.Okula girdiğimde kapıcı fahişe nerde kaldın deyip beni adetasürükleyerek öğretmenler odasına götürdü.Odada kırk yaşlarında bir adamvardı.Kapıcı işte sana anlattığım kaltak bu dedi.İsminin Kerim olduğunuöğrendiğim adam yanıma gelerek beni soydu.Daha sonra öğretmenlerin büyükmasasına yatırdı.Kapıcıyla beraber her tarafımı yalayıp ısırıyorlardı.Kerimamımı yalarken birden durdu ve bu orospuyu okula gelmeden önce birisikmiş amından döl akıyor dedi.Kapıcı bu işe çok sinirlendi ve beni sporsalonundaki duşa götürüp kendi elleriyle yıkamaya başladı.Su soğuktu,çok üşüyordum.Titrediğimi gören kapıcı ben seni şimdiısıtacağım deyip bacaklarımı beline atıp aletini tek hamlede amımın dibinekadar soktu.Kan beynime çıkmıştı ve kapıcı sert hamlelerle git gelyapıyordu.Aradan on dakika geçmişti ama kapıcı hala boşalmamıştı. Ben iseinanılmaz zevk alıyordum ve peş peşe ahlar ohlar içinde boşalıyordum.Kolları yorulmuş olacak beni domalttı arkamdan amıma yarrağınıyerleştirdi.Seni parçalamak için geciktirici krem aldım küçük orospu diyerekpompalıyordu.Onlar benim acı çekmemi istiyordu ama ben istemeyerek geldiğimyerde zevkten dört köşe olmuştum.Kapıcı Osman beş dakika içinde amımınderinliklerine boşaldı.Kaç kere boşaldığımı hatırlamıyorum.Duştan çıkıpöğretmenler odasına gittik.Kerim beni masanın üzerine tekrar yatırdı ve bana döl yalatırsın demekdeyip her yerimi parçalarcasına ısırıyor,sıkıyor ve emiyordu.Benidizlerimin üstüne çökertti ve hayatımda gördüğüm en büyük yarrağı ağzımaalmam için emirler yağdırıyordu.Bu yarrak amıma girerse amım folluk gibiolur diye düşünüyordum burnumu sıkarak aleti ağzıma dayadı.Amımdansikmesin diye hızlı bir şekilde yalayıp emmeye başladım.Boşaltmayaçalışıyordum fakat o da geciktirici kullanmış.Yapabileceğim hiçbir şeyyoktu.Beni tekrar masaya oturttu.Korkumdan krem sürmek istedim ama o kabuletmedi.Bana döl yalatırken düşünseydin fahişe deyip matkap gibi amımıdelmeye çalışıyordu fakat devasal yarrağı girmedi.Amıma tükürerek kendinirahat bırak orospu yoksa amına kolumu sokarım dedi.Hayvan herif benikorkutmuştu ve bir anlık gevşememden yararlanarak aletin bir kısmını amımasoktu.Çığlık atıyordum ama eliyle ağzımı kapatarak yarısına kadarsoktu.Ben elini ısırıp tekrar bağırmaya başladığımda kapıcı gelerek o pisağzıyla dudaklarımı öpmeye başladı.Adam biraz bekledi ve yarısına kadarsokup çıkarıyordu.Tam alışıyordum yine gevşememden faydalanarak sonunakadar kökledi.Ben o esnada bayılmışım.Kerim in tokatlarıylaayıldım.Yarrağı amımdaydı ben baygın karı sikmem deyip pompalamaya başladı. Hergirişinde kalbim duracak gibi oluyordu.Acı ve zevki aynı anda yaşıyordum.İstemediğim yarrak,belki de bir daha yaşamayacağım zevklertattırıyordu.Yaklaşık yirmi dakika sikti ve beni defalarca boşalttı.Aletini amımdançıkardığında sanki bir parçam kopmuş gibi acıyla birlikte büyük birrahatlama hissettim.Daha sonra kapıcıyla birlikte sabaha kadar defalarca sikmişler ama benbaygın olduğumdan hiçbir şey hatırlamıyorum.Ayıldığımda sabah oncivarındaydı.Ortalarda kimse yoktu ve kulaklarımın içine kadar spermledoldurmuşlar.Bacaklarımın arasından akan kan ve menileri temizleyip kapıcıyagörünmeden eve gittim.Duş alıp yattım ertesi gün sabah zorkalktım.Vücudumun her yerinde morluklar vardı ve amımın,götümün sızısındanoturamıyordum.Annemlerin evde olmayışı benim kurtuluşum olmuştu.Eğer babam buhalimi görseydi beni kör bıçakla acımadan keserdi.Morlukların yüzündenon gün civarında hep kapalı giysiler giydim.Okul bitene kadar Cengiz öğretmen, kapıcı Osman ve arkadaşı Kerim benihemen hemen her gün becerdiler.Oktay’la ise çok iyi bir ilişkimiz varama onunla bile birlikte olmaya zaman bulamıyordum.Çünkü bu adamlar benigördükleri yerde bir köşeye çekip beceriyorlardı.Sporsalonunda,tuvalette,sınıfta,kalorifer dairesinde ve malzeme deposunda saatlercesikildiğimi hatırlıyorum.Göremezlerse telefonla verdikleri adrese gidip kendimisiktiriyordum.Yaşadıklarımdan kimsenin haberi yoktu.Ama yıl sonundaTakdir belgesi ile okulu bitirince şüphelenen Sıla ya durumu anlattım.Lisebittikten sonra Oktay ile daha fazla birlikte oluyorduk vegezip,eğlenip doyasıya sevişiyorduk.Oktay’ın bana evlenme teklif etmesine rağmeniçimdeki orospuluk dürtülerini yenemeyip tanımadığım kişilerleyatıyordum.Okulda yarrağa alışan amım sikilmeden durmuyordu.

6 yorum:

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15 arayin yildizlara dokunalim..

Unknown dedi ki...

Cok azginim sana ihtiyacim var

Potansiyel dedi ki...

sex yaparken beni amcığa doyuracak ben de ona yarrak yediğini bildireceğim ve sınırsız olacak her türlü pozisyonda sexs yapmak istiyorum

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
05458705145

Menduh dedi ki...

YANLIZ YASIYAN İS SAHIBIYIM ARAYISIM OLGUN BIR CIFTLE TANISMAK 5307001928