Misafir

öncelikle böyle bir olayın nasıl olduğunu nasıl geliştiği ben bile anlamış değilim...o gün aklıma geldikce bile hala inanmakta zorluk çekiyorum..bundan 2 yıl önce aile dostumuzun kızı ile çıkmaya başlamıştım.Onunla çok güzel günlerimiz oldu ve ilk birlikteliğimi onunla yaşadım ve yakalaşık 2 ay önce ayrıldıkk herneyse esas konuya geçelim.bunlar birgün ailesinle bizim yazlığa geldiler ama babası yoktu..BİR gece ben ve bir arkadaşım eski sevgilimi ve annesini gezmeye götürdük tabiki o gece içieln biranın hattı hesabı yok ben kolay sarhoş olen biri değilim arkadaşımda fazla içmez eski sevgilim ve annesi kıvama gelldiler..sahilde dolaşırken annesi onu arabaya götürmemi ve başının çok ağrıdığını söyledi bende mecbur arabaya götürdüm ve arka tarafa geçtik tam kapıyı kapamadan kadın benim dudaklara yapıştı bende aile dostumuz ve eski sevgilimin annesini sikemezdim..kadın duracak gibi değildi (yanlız harbi usta kadın)başladı dilinin ağzımın içinde gezdirmeye kulak mememi yalamaya böyle başa çıkılacak gibi değildi bende fermarımı açıp cinsel organımı yalatmaya başladım ve kısa bir süre içinde ağzına boşaldım kadın durmak bilmiyordu ben arkadaşım ve eski sevgilim gelecek die ödüm kopuyordu ama kimse gelmeden 2.yi kadının üstüne boşaldım ve tuvaletim geldi deyip kendimi dışarı attım ve o gece eve geleseye kadar ne zorluklar çektim..ve ertesi gün kadın odamdan içeri girdi ve tekrar istermisind edi bende neyi dedim akşamkinden dedi bende hiçbirşey hatırlamıyorum dedim ve kadını başımdan defettim..(ben babamın en yakın arkadaşının karısını sikecek kişilikte bir insan değilim iyikide o gece kadını sikmemişim..) (17 yaşındayım)

1 yorum:

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15