Okul Kantini

merhabalar,ben mehtap,şu an özel bi lisede lise 3!teokuyorum ve batmanda da oturuyorum.Anlatacağım anı bu seneni başındageçti.Dayanılmaz şeyler yaşadım ve bunu da ilgilenenlerle paşlayaşayım dedim.Bu sene okulumuza Doğan adında çok yakışıklı bi kantinci geldi ve çokgençti,aynı zamanda bekardı da.Sonra duyduk ki bizim derse degelecekmiş.İlk derse geldiğinde biz bütün kızların aklı başından gitmişti.Çokçekiciydi.Herbirimiz ateşli bi şeklide hocayı kesiyorduk.Sanki yarışhalindeydik.Aramızda bile hep onu konuşuyoduk.Hatta arkadaşların bazılarıtenefüslerde onu düşünerek mastürbasyon yaptıklarını bilesöylüyorlardı.Ben de geceleri artık dayanamaz olmuştum onu düşlemekten,ve onunlabirlikte olmanın planlarını yapmaya başladım.Sonra onu her fırsatta tahrikedici hareketlerde bulunmaya çalıştım.Tenefüslerde onu onun etrafındapervane oluyordum.Özellikle pazartesi günleri kantinde nöbetçi olduğuzamanlarda ona deli gibi bakışlar atıyordum.zamanla işin dozunu artırdım oda bundan hoşlanmaya başlanmaya başlamış olacak ki çaktırmadan banakarşı ara sıra gülümseye başlamışt.Haftada 3 saatimize giriyordu.Onunderslerinde en önde oturuyordum.Karşısında bacaklarımı ayırmaya başladım veaynı zamanda dudaklarımı ıslatıp ona bakarak hafiften ısırıyordum.Doğanhoca ya baktım ki nefes alışları değişmiti.Desten iyice koptu ve sınıfarahatsız olduğunu serbest çalışmalarını söyledi.Sonra masasına oturduelini önüne koydu bu beni daha da heyecanlandırdı, artık yavaş yavaşamacıma ulaşıyordum.Sonra Doğan hoca bi ara çöpe bişeyler atmaya kalktı vebaktım ki önü öyle kabarmıştı ki o anda bu işin tama olduğunuanladım.Sonraki dersimiz beden eğitimiydi.Aklım Doğan hocadaydı ne yapıyoduacaba ve öyle coşmuştum ki onunla olmanın derdiyle yanıyodum.Bi ara çoksusadım ve beden hocasında kantinden su içmek için izin istedim.Gittiğimdedoğan hoca kantinde tek başına çay içiyordu.Ben de kantincise seslendimama kimse ses vermedi içer girip kendim alayım derken Doğan hoca onunişi olduğunu ve yardımcı olacağını söyledi.ben de çok sevinirimdedim.İçeri geçerken sanki gel buraya der gibi baktı bana veben de arkasındangeçtim.Sonra kapıyı birden kapatıp öyle bir dudaklarıma yapıştı veateşli bi şekilde somurmaya balşadı.Aman allahım nasıl da güzelseviyordu.Sanki dudaklarımı yiyordu hiç konuşmadan ben de karşılık vermeyebaşladım.duvara yaslayıp dudaklarımı ,elleriyle de kalçamı yoğuruyordu.ben deelimle sikini okşuyordum bi yandan. Ama zaten kazık gibiydi harikasevişiyordu.Ömrümün sonuna kadar onunla öylce kalabilrdim.Sonra kulağımfazla zamanımızın olmadğını acele etmemiz gerektiğini söyledi.ben de hemenfermuarını açtım ve eğilip sikini yalamaya başladım.sikini ucu sıvıyladolmuştu.Birden beni kaldırıp eşofmanımı çıkardı ama bakire oldğımusöyledim ve arkada yapalım dedim onun da hoşuna gitti sonra beni eliyledomaltıp parmaklarıyle arka deliğimi biraz genişletip sikini hafftensoktu ,mükemmeldi herşeyi o kadar güzel yapıyordu ki hiç birşey umrumdadeğildi.artık dibine kadar köklüyordu bağırmamak için kendimi çok zortutuyorum bu aradsa iyice hızlandı zevkin doruklarındaydık sanki.Oinliyordu.Sonra içime ne var ne yok boşalmıştı.Doğrulup beni yine dudaklarımdanteşekkür eder gibi harika bi şekilde öptü.Kendinin yüzünde de mutlulukizleri nasıl da belli oluyordu.daha sonra toplanıp derse gittim birazfırça yedim ama kimin umrumda.Artık her fırsatta soluğu Doğan hocanınevinde alıyordum.yaşadıklarımı ne kadar iyi yazsam anlatam ancak yaşanır.Neyse güzel şeyleri paylaşmak isteyen herkesle tanışıp yeni anılarayelken açmak isterim.

2 yorum:

ihsan kokce dedi ki...

keşke istanbulda olsaydın bizde anılar yapardık yinede bulunsun telefonum yolun düşerse ara 05366513287 ist.sarıyer bir macerada biz yapalım

levent turk dedi ki...

0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15